SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lubin oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 188, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy: komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej, uporu i nastawienia na realizację celów, dużego zaangażowania i motywacji do pracy, dobrej organizacji pracy własnej, dobrej umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel), doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta,Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 25, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.12.2017
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne,współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
specjalista d/s inwestycyjno-budowlanych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Wejherowo (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie klientów - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami - sprzedaż internetowa - inne prace biurowe
"CARTER-TRANS" TOMASZ KRUK - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
organizacja stanowisk pracy zgodnie z zasadami BHP i ochrony PPOŻ, rodzaje projektów budowlanych, rozpoznawanie postępów prac
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
nauka poruszania sie po rynku azjatyckim,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie centrum informacyjnego i bazy metodycznej. Wspieranie zainteresowań czytelniczych. Organizacja imprez czytelniczych. Przeprowadzanie lekcji bibliotecznych.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 83 - 2017-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
•prowadzenie Biura zarządu Spółki,•współpraca z Oddziałami •tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby Spółki,•prowadzenie archiwum Spółki•prowadzenie spraw administracyjnych;okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
ENERGA-OPERATOR WYKONAWSTWO ELEKTROENERGETYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Słupsk (pomorskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie raportów w j. rosyjskim lub/i angielskim, usprawnienie procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie deklaracji do US, ZUS, PFRON, sporządzanie raportów na potrzeby GUS, naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy; obsługa kadrowa klientów biura, umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia; przygotowywanie umów cywilno-prawnych; nadzorowanie terminowości przeprowadzenia szkoleń BHP i wykonania badań lekarskich prowadzenie akt osobowych
PETRA Sp. z o.o. - 2016-02-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
prace administracyjne w biurze fundacji, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ciechanów (mazowieckie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Analiza potrzeb firmy i definiowanie wymagań dla nowychprojektów bieżąca obsługa i merytoryczna realizacjaprojektów przygotowywanie kosztorysów realizowanychprojektów oraz kontrola powstających kosztów przygotowanie specyfikacji dla opracowywanych procesów ipodejmowanie działań w celu ich wdrożenia przygotowywanie dokumentów, procedur oraz procesówzwiązanych z wdrażanymi zmianami organizacjakomunikacji pomiędzy poszczególnymi komórkamiorganizacyjnymi uczestniczącymi w procesie wdrożenia w celuprawidłowego jego przebiegu, koordynacja działańposzczególnych obszarów biznesowych i komórekorganizacyjnych na rzecz terminowej realizacji wyznaczonychcelów określonych w harmonogramach wdrożeniowych współpraca z dostawcami usług i rozwiązań w procesiewdrażania projektowanych zmian.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Rząśnia (łódzkie)
obsługa klientów hurtowni, wystawianie faktur, przyjmownie wpłat, przyjmowanie zamówień
Konstal MM Koneccy Spółka Jawna - 2018-07-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Na stronie internetowe BOSG http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/23100GRUPA-STANOWISK-POMOCNICZYCH-ROBOTNICZYCH-I-OBSLUGI.html
BIESZCZADZKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W P-ŚLU - 2018-05-15 - Przemyśl (podkarpackie)
Obsługa klienta zagranicznego, przygotowanie i analiza danych, praca w Excelu.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2015-11-30 - Zelów (łódzkie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Codzienny kontakt z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejudział w rozmowach kontraktowychsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
monter sieci i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta pochodzącego z Egiptu, rozmowy z kontahentem, negocjacje - sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, tworzenie raportów, stały kontakt z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Pass (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych dla Klientów naszego biuraMiejsce pracy: Wroclaw, ul. Oławska Kontakt kandydatów z pracodawcą: 606720437Godzina zakończenia pracy : 16:00Sala E
Księgowi Specjaliści Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)