SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU Bolesławiec oferta pracy Bader Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Bader Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: menedżer produktu (product manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Auto Cad
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Staż pracy na pokrewnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie,bardzo dobra znajomość programów komputerowych Excel i Word, bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (AutoCad lub pokrewne), prawo jazdy kategorii B. Samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, dokładność, rzetelność. Mile widziana znajomość norm ISO/TS 16949.
Nazwa pracodawcy: Bader Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny pod numerem 757346628 w godzinach od 9-14.CV i list motywacyjny można przesłać na adres: praca (at) bader-leather.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: ankieta/2010
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer produktu (product manager)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2016
Oferta pracy ważna do: 06.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, przyjmowanie zgłoszeń awarii i ich usuwanie
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NAFTOBUDOWA - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
-koordynacja napraw maszyn budowlanych,-wsparcie techniczne serwisantów SBM,- Typowanie i zamawianie części zamiennych,-opracowanie dokumentacji dot. likwidowania sprzętu,-współpraca z serwisami zewnętrznymi,-analiza napraw podległego parku maszyn,- koordynacja napraw drobnego sprzętu,
STRABAG BMTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Warszowice (śląskie)
-kreowanie pozytywnego wizeruki firmy-budowanie strategii marketingowej firmy i czynny udział w jej wdrożeniu.-zarządzenie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz-inicjowanie i koordynacja działań marketingowych.- zarządzanie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz- zarządzanie komunikacją wewnątrz organizacji oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Głogów (dolnośląskie)
Administrowanie sieci komputerowej spółki
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
-
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsluga klienta,- przygotowanie ofert,- zamawianie towarów i usług, - wystawianie dokumentów finansowych,- obsługa kasy fiskalnej,- dojazd do klienta, - rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Leszno (wielkopolskie)
Doradztwo w zakresie oferowanyc produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie
LIBERTY POLAND Spółka Akcyjna - 2016-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
- doradztwo firmom w zakresie poprawy możliwości korzystania z platform cyfrowych- przygotowywanie standardowych raportow dotyczących ilości i jakości usług- monitorowanie produktywności, jakości usług- zapewnienie wsparcia na pierwszym poziomie- rejestrowanie wszystkich istotnych informacji dotyczących incydentów w systemie wewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji projektowej (finansowej, ale nie księgowej) przygotowanie wniosków o płatność oraz harmonogramów płatności planowanie płatności monitorowanie zgodności postępu rzeczowego z finansowym kontakty z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi współpraca z księgową Specjalista NIE BĘDZIE odpowiedzialny za rekrutację Uczestników
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów rekrutacyjnych na stanowiska wykonawcze i kierownicze, w tym za: uzgodnienia potrzeb rekrutacyjnych,realizację procesów rekrutacyjnych samodzielnie lub we współpracy z firmami rekrutacyjnymi,raportowanie wyników.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klienta niemieckiego, przyjmowanie zamówień, tworzenie raportów
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie akt osobowych- administracja dokumentów pracowniczych - tworzenie oświadczeń o powierzeniu pracy- rejestracja pracowników do wewnętrznego systemu- koordynowanie poprawności zatrudnienia obcokrajowców- komunikacja z pracownikami w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie sklepu internetowegoarchiwizacja danych (ofert, zdjęcia , opisy)monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w internecieobsługa firmowych stron internetowychkoordynowanie zleceń produkcyjnychtworzenie etykiet produktowych i zarządzanie nimitworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Świebodzice (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:• Samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników• Przygotowanie i nadzór nad dokumentami związanymi ze stosunkiem pracy• Prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych)• Ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich• Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON oraz deklaracji podatkowych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta bankuI zmiana 8-16 pn-wt, 9-17 śr-pt Wynagrodzenie od 1850zł brutto + prowizja uzależniona od efektów pracy. Po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na stałe.
PLUS BANK SA - 2016-05-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie szkoleń pracownikom, kontrola bezpieczeństwa pracy, egzekwowanie i przestrzeganie przepisów BHP wśród pracowników
IZOSERWIS SPÓŁKA SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Tuliszków (wielkopolskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łagów (dolnośląskie)