SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Krupski Młyn oferta pracy GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Krupski Młyn (śląskie)
Pracodawca: GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasickiego Ignacego 13, 42-693 Krupski Młyn, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krupski Młyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krupski Młyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie,
Nazwa pracodawcy: GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Krasickiego Ignacego 13, 42-693 Krupski Młyn, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Krupski Młyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krupski Młyn
Adres strony pracodawcy: www.gekoplast.pl
Ulica pracodawcy: Krasickiego Ignacego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•WPROWADZANIE DO SYSTEMU KADROWO-PAŁACOWEGO DANYCH NIEZBĘDNYCH DO NALICZANIA PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, •PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, ROZLICZENIOWYCH DO ZUS I PFRON ORAZ SPRAWOZDAŃ GUS,•ROZLICZANIE CZASU PRACY I NIEOBECNOŚCI (URLOPY, ZWOLNIENIA LEKARSKIE, ITP.),•KONTROLOWANIE AKTUALNOŚCI OBOWIĄZKOWYCH BADAŃ LEKARSKICH ORAZ SZKOLEŃ.
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Rogoźnica (podkarpackie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
-
Sklep Chemiczno-Kosmetyczny Grzegorz Czapiewski - 2017-02-16 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
prace w dziale logistycznym, transportowym, organizacj atransportu zewnętrznego i własnego
LUMIKO Sp. z.o.o - 2016-04-01 - Łuków (lubelskie)
SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, MAGAZYNOWYCH I TRANSPORTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Michorzewko (wielkopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dań zgodnie z zaleceniami dietetyka oraz wykonywanie czynności związanych z pracą na kuchni
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "POWRÓCISZ TU" - 2018-03-28 - Turek (wielkopolskie)
- poszukiwanie i opracowanie informacji na temat rynku części samochodowych,- praca z kontrahentami na rynku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kokoszkowy (pomorskie)
-Wystawianie faktur i not korygujących. Sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego (CDN XL). Kontrola obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie bieżącej dokumentacji. Prowadzenie korespondencji pocztowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesięce, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość (min. skończone Technikum Ekonomiczne). Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Znajomość rynku oraz rozwiązań IT/ telekomunikacja / sieci komputerowe będzie dodatkowym atutem. Znajomość programu CDN XL będzie dodatkowym atutem. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale księgowości/ dziale finansowym lub handlowym. Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B. Mile widziane wykształcenie kierunkowe Finanse i Rachunkowość. Kontakt e-mail: praca (at) fibrain.pl
FIBRAIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, sporządzanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, PFRON, obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych, sporządzanie zestawień raportów i analiz z zakresu administracji płac, obsługa programu płatnik
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Kluczbork (opolskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii, prawa bądź wyższe techniczne, 3 lata stażu pracy, doświadczenie w pracy w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego na poziomie B1, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: weryfikacja wniosków oraz sprawozdań dot. dotacji na działalność statutową przekazywanych do MNiSW, weryfikacja dok. finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
przedstawienie ofert klientom,pomoc w wyborze odpowiedniej oferty
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lubartów (lubelskie)
administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)
zarządzanie sklepami internetowymi; sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platormach sprzedaży; przygotowywanie projektów graficznych; przygotowywanie nadruków; opieka nad serwisami społecznościowymi i blogiem; tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów; wykonywanie zdjęć produktów; zarządzanie kampaniami reklam kontekstowych; optymalizacja strony pod kątem SEO i SEM; wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej; realizacja ustalonych celów; optymalizacja efektywności poszczególnych działań; wspólne tworzenie procedur i procesów; analiza efektywności działań; przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-02-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej; rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników. Prowadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacja; sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS; obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik; przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa stron www, bazy danych, obsługa klienta, redakcja tekstów w serwisach
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie masażu tajskiego w salonie masażu
GLOBAL BRITANNIA LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Koninko (wielkopolskie)
obsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów z rynku polskiego, dbanie o terminowość dostaw, tworzenie dokumentów sprzedażowych, obsługa reklamacji, kontakt z fabrykami, magazynem
Kennametal Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie i rozwój systemu zarządzania jakością; kontrola jakości dostaw materiałów od dostawców; kontrola procesuprodukcji(audyty wewnętrzne procesu oraz produktu); inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w wyniku znalezionych/zgłoszonych niezgodności, raportowanie w cyklu tygodniowym i miesięcznym.
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2016-08-31 - Stąporków (świętokrzyskie)
Prace porządkowe w terenie, koszenie trawy, odśnieżanie, sprzątanie, pielęgnacja zieleni.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Pomiechówek (mazowieckie)
Zgodny
ENITAL SP. Z O.O. - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)