SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M Warszawa oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dzieci Polskich 21, 04-730 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie zasadnicze + premia za wyniki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą klienta; komunikatywność; wysoka kultura osobista; motywacja do pracy; dobra organizacja pracy własnej; umiejętność obsługi pakietu MS Office; mile widziane znajomość produktów finansowych; mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków Kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Pracodawca oferuje: samodzielne i odpowiedzialne zadania; liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca w godzinach: 08:00-16:00. Zgłoszenia mailowe: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.11.2017
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa systemu Symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz instalacja i konfiguracja. System i rozkład pracy: trzy zmiany (8.00-16.00, 9.00-17.00, 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
- Utrzymywanie kontaktów i współpracy z odbiorcami,- Prowadzenie dokumentacji handlowo-eksportowej, - Zarządzanie zamówieniami zagranicznymi oraz ich nadzór.
POL-HUN M. Bielska Spółka Jawna - 2017-10-13 - Koluszki (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Lisów (podkarpackie)
Obsługa klienta. Kontakt tel. 506289014 e-mail: kariera (at) promedica24.pl
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)
mile widziane doświadczenie współpracy z Urzędem Celnym
MIVINO SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Budowanie wizerunku firmy oraz dbanie o dobre relacje z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizowanie planów sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w branży na rynkach zagranicznych
KOSPEL S.A. - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie planu sprzedażowego,utrzymywanie stalego kontaktu zistniejącymi klientami , pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywaniei opracowywanie oferty handlowej, monitorowanie rynku i działańkonkurencji
KOSTA Sp. z o.o - 2016-11-28 - Opole (opolskie)
TEL. I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA W JĘZYKU UKRAIŃSKIM I ROSYJSKIM; BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W WEWNĘTRZNYM PROGRAMIE DO OBSŁUGI KLIENTA; RAPORTOWANIE WYNIKÓW SWOJEJ PRACY; SZKOLENIAGodzina zakończenia pracy: 00:00Praca na czas określony: 33 miesiące
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Obsługa maszyny wstrykowej Desma, przygotowywanie maszyn i urządzeń, mocowanie kopyt i form; wprowadzanie danych technoloigcnzych do sterowników wtryskarki, precyzyjne ustawianie cholewki na kopycie, uzupełnienia zbiornkiów fraby i pury, kontrola jakości tworzywa, wymiana ślimaków, czyszczenie komory. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"BEFADO" BIELSKIE ZAKŁADY OBUWIA Spółka z o.o. - 2017-10-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe s.c. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)