SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Białystok oferta pracy Biuro Rachunkowe Monika Kaca
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Monika Kaca
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza Adama 80/2, 15-257 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie min. 1 rok, znajomość MsOffice, znajomość programów kadrowo - płacowych, j.angielski lub rosyjski
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Monika Kaca
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza Adama 80/2, 15-257 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.brmk.pl/
Ulica pracodawcy: Mickiewicza Adama
Numer budynku pracodawcy: 80/2
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo-księgowa, usługi dla przedsiębiorstw
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Częstochowa (śląskie)
prace pomocnicze przy: pracach wykończeniowych, ociepleniach budynku, pracach murarskich, pracach brukarskich
Przedsiębiorstwo Usługowe "Sieniawska" - 2016-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru umów•wprowadzanie danych do wewnętrznego rejestru dot. gospodarki odpadowej•rejestracja wniosków w aplikacji SODiAZ•rejestracja poczty wychodzącej i przychodzącej w SODiAZ• prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie zamówień, analiza ofert
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
- praca w programie księgowym Comarch OPTIMA- wprowadzanie faktur zakupowych- wystawianie faktur sprzedaży- przygotowywanie dokumentów do księgowości- ewidencjonowanie płatności- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych- inne potrzeby administracyjne
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-28 - Zator (małopolskie)
zamówienie transportów
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i PR firmyDbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunkuPlanowanie oraz realizacja działań marketingowych w internecie, prasie i mediach społecznościowychKompleksowe tworzenie ofert handlowych i sponsoringowychZarządzanie stroną internetową aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie pozycjonowania stronyWsparcie marketingowe sprzedażyOpracowanie materiałów promocyjnych (reklamy, e-mailingi, plakaty itp.) samodzielnie oraz z pomocą grafikaPrzygotowywanie planów kampanii outdoorowychKoordynowanie działań związanych z promowaniem firmy i organizacją eventówRealizacja innych projektów i zadań zleconych przez przełożonegoNadzór nad przejrzystością i czytelnością komunikacji z klientem
Paweł Szczerbiński Agencja Artystyczna ARENA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
realizacja planów marketingowych zgodnych z centralnym planem marketingowym marek Mazda i Volvo, organizacja eventów, ekspozycji ( wykonanie wraz z zebraniem pełnej dokumentacji projektowej), tworzenie strategii marketingowej marek Mazda i Volvo, wspópraca z centralą marek Mazda i Volvo, nadzór i kontrola nad kosztami i dokumentacją marketingową, opracowywanie we współpracy z działami planów marketingowych oraz nadzór nad jego dokumentacją
DANUTA I RYSZARD CZACH SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-07-01 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Nazdór nad sprawnością systemu zabezpieczeń na lini produkcyjnej.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-01-02 - Lipiny (łódzkie)
inicjowanie i prowadzenie działań usprawniajacych funkcjonowanie przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Wiechlice (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Stanowice (dolnośląskie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy w ramach wykonywanych zadań.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Opalenica (wielkopolskie)
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowj. Sprządzanie deklaracji, raportów.
Rogum Kable sp. z o.o. - 2016-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klienta, przygotowanie ofert, sprzedaz kredytów
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów; wykonywanie rozliczeń bankowych, delegacji służbowych krajowych i zagranicznych; dokonywanie rozliczeń walutowych oraz VAT-u itd.
Arkema Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów, należności, praca z klientem anglojęzycznym, oraz hiszpańskojęzycznym, wymagany kontakt bezpośredni, telefoniczny, pisemny z klientami hiszpańskojęzycznym w szczególności rynek meksykański
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności). Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu. Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany po 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, WORD, EXCEL, OUTLOOK). Wymagane nastawienie na klienta, motywacja do pracy, chęć do pracy, otwartość na zmiany. Wymagana bardzo dobra (min. B2+) znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)