SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Lubin oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malachitowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie, samodzielność w działaniu, łatwość szybkiego uczenia się
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Malachitowa 4, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Malachitowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2018
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 22.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego, kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego; godz. pracy 7-15
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-07-01 - Słupsk (pomorskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz, średnie techniczne, min. 5 lat doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność projektowania i wykonywania baz danych oraz ich oprogramowania, obsługa komputerów PC, administracja oraz konfigurowanie sprzętu komputerowego, umiejętność nadzorowania systemów informatycznych, prawo jazdy kat. B;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Warszawa (pomorskie)
prezentowanie oferty firmy, doradctwo z zakresu odpowiednich rozwiązań dla klienta, sporządzanie projektów dokumentacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, płaca zasadnicza + premia
FIRMA NOWAK SPÓŁKA JAWNA Gościeszyn - 2015-12-15 - Gościeszyn (wielkopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczących sprzedaży.
KRATEX Piotr Krata - 2017-05-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Mailowa korespondencja z klientami ukraińsko i rosyjskojęzycznymi; przygotowywanie zamówień mailowych do wysyłki, kontakt telefoniczny z ukraińsko i rosyjskojęzycznymi klientami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Janki (mazowieckie)
Pomoc w sporządzaniu projektów umów o prowadzenie rachunków ROR, rachunków bierządzych, przedstawienie klientom banku oferty produktowej banku.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Lublin (lubelskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych,2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3.nieposzlakowana opinia,4.nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe5.nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rekrutacja, poszukiwanie pracowników z Ukrainy, analiza zapotrzebowania personelu u pracodawców użytkowników, tworzenie analiz i zestawień na potrzeby agencji; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - marketing lub podobne, minimum 3 miesiące doświaczenia w agencji pracy tymczasowej, znajomość procesów rekrutacji, bardzo dobra znajomość programów Office, WORD/EXCEL, biegła znajomość w mowie i piśmie języka rosyjskiego/ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
-nadzór nad produkcją-kontrola jakosci produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej ( m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Ciechowice (śląskie)
stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2017-01-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie kadr i płac
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zatrudnionych u klienta firmy, ewidencja pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
współpraca z kontrahentami z Wietnamu, tworzenie ofert handlowych i aktywne pozyskiwamnie nowych klientów, wspomaganie prac działu marketingu,praca przy organizacji spotkań, monitorowanie rynku.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad magazynem.
AMA-WID SERVICE SPÓŁKA CYWILNA AGNIESZKA TALAR, ANDRZEJ RYNIAK, MARCIN DWORAK - 2016-09-02 - Płock (mazowieckie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa logistyczna dostaw nawozów. Monitorowanie bieżącego stanu sprzedaży oraz terminów realizacji kontraktów i zamówień. Wysyłanie zamówień oraz dyspozycji wysyłkowych do dostawców. Ewidencja dostaw oraz zamówień. Współpraca z przewoźnikami, negocjowanie stawek transportowych. Analiza i optymalizacja cen zakupu usług transportowych. Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień na potrzeby Działu Sprzedaży Nawozów.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta w języku niemieckim, pomoc techniczna w zakresie IT w branży lotniczej/turystycznej. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
THORIANA Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)