SPECJALISTA DS. BIUROWYCH Rybnik oferta pracy BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
doskonała organizacja biura oraz organizacja dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2016-02-12 - Ryki (lubelskie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Brzeg (opolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD).Interpretacja regulacji dot. cen transferowych w poszczególnych krajach OECD.Analiza finansowych danych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach wewnętrznych, mycie okien, posadzek, sanitariatów; praca w Słupsku; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
ROKA A.I. Kantorski Spółka Komandytowa - 2016-04-15 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola nad sprawnym przebiegiem procesy produkcyjnego.Nadzór nad przygotowaniem dostaw gotowych wyrobów.Przygotowywanie raportów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów. Udział w tworzeniu ofert dla klientów. Rozmowy handlowe z klentami. Obsługa posprzedażowa. Udział w działaniach promocyjnych. Udzielanie podstawowych informacji o produktach. Prace biurowe związane z obsługą dokumentów. Wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
Brak danych
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Ewidencja zatrudnienia. Obsługa spraw związanych z ztrudnieniem i zwolnieniami pracowników.
Fabryka Elementów Złącznych S.A. - 2016-07-21 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przygotowywanie, pozyskiwanie ofert nieruchomości oraz prezentacja ofert klientowi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GK GRZEGORZ KONIECZNY - 2018-03-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
spawanie elementów.
"RAPMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-17 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnianie usług transakcyjnych i administracyjnych związanych z procesami in scope ( w tym masowymi transakcjami) zapewniając poprawność i kompletność danych z Workday i ASP. Przygotowanie raportów dotyczących administracji i płac. Wykonywanie różnych czynności związanych z płącami, w tym zmiana płac, dodatkowe płatności i świadczenia. Przetwarzanie zmian związane z "cyklem życia" pracowników, w tym zmiany warunków pracy (zatrudni8enie, rozwiązywanie umów, zmiany organizacyjne, zarządzanie czasem. itp.). Dostarczanie rozsądnych i profesjonalnych rozwiązań dla pracowników i budowanie efektywnych relacji z pracownikami. Zatrudnienie od 01.06.2018r.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Piła (wielkopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-04-20 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
Prowadzenie skeretraiatu, obsługa systemów komputerowych obsługiwanych w firmie. I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie dokumentów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie dokumentów, cyfryzacja dokumentów przy uzyciu specjalistycznego oprogramowania i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-11-08 - Świdnica (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Mława (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
Prace porządkowe na terenie firmy, obsługa maszyn, prace zlecone przez właściciela firmy.
P.P.H. "AGRO-FACTORY" Bogdan Denarski - 2018-03-27 - Lubień (łódzkie)
obsługa klienta zagranicznego, korespondencja e-mail, przekazywanie ofert do działu technicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Chojnów (dolnośląskie)
współpraca z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawanie dokumentów
P.W. Medex Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sarbinowo (wielkopolskie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji, weryfikacja kandydatów na wskazane stanowiska, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)