SPECJALISTA DS.ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z sporządzaniem, przyjmowaniem zamówień fakturowaniem tworzeniem ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2016
Data zakończenia pracy: 09.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera oraz korzystanie z internetu
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2016
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 05.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
sprzedaż produktów firmy, monitoring rynku na temat działań konkurerncji, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Szeligi (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych odbiorców na określone grupy odbiorców, promocja produktów w internecie
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-06-28 - Kościan (wielkopolskie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, kontakty z kontrahentami, w tym indyjskimi, podpisywanie dokumentów, spotkania z przedstawicielami firm
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)
ewidencja dokumentów zakupu (typ zakupu WZ), wysyłanie ofert, odpowiedzi na zapytania klienta, fakturowanie
PW LEMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Bieżący nadzór nad nieruchomościami; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej raz ewidencji dot. nieruchomości; współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości; nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości; przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków; dokonywanie odczytów wskazań liczników; rozliczanie kosztów dostawy mediów; opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami; bieżący kontakt z lokatorami; bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Dobiegniew (lubuskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Obsługa systemu magazynowego Subiekt GT, firmy insert. Kontakt z klientami; administracja biurowa; wystawianie faktur; sporządzanie raportów stanu magazynowego; organizowanie pracy zespołu.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Legionowo (mazowieckie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Dębno (zachodniopomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Klikuszowa (małopolskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa administracyjna urządzeń dozorowych- obsługa dokumentacyjna inwestycji, remontów, serwisów- formułowanie i składanie zapytań ofertowych oraz zestawienie i wstępna analiza otrzymanych ofert- współpraca z kooperantami Działu Utrzymania Ruchu oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki- wspomaganie Kierownika Działu Utrzymania Ruchu w bieżącej pracy Działu
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Sosnowiec (śląskie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
tworzenie dokumentacji Biura Finansowo-Inwestycyjnego
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie teczek akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy. Godz. pracy 7.30-15.05.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robótSprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej.Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych.Sporządzanie budżetów kosztów budów.Sporządzanie zapytań ofertowychProwadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami.Analiza dokumentów formalno-prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowychŚcisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy,Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych,
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
praca w projekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Jabłonowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, dbałośc o estetyczny wygląd i prawidłową ekspozycję asortymentu, podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2017-02-07 - Bełchatów (łódzkie)
organizacja i wdrażanie metod sprzedaży usług szkoleniowych, paraca z klientem, przygotowywanie raprtów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poniatowa (lubelskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży mieszkań, prezentowanie oferty, kompleksowa opieka posprzedażowa, utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami, budowanie wizerunku firmy, przygotowywanie raportów z działów sprzedażowych. Praca w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
- szukanie przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej;- znajomość przepisów z zakresu odpadów;- poszukiwanie klientów, sporządzenie ofert i przedstawianie zakresu usług, prowadzenie rozmów, korspondencji, sporządzanie umów;- przygotowywanie opracowań oraz kompletnej dokumentacji związanej z realizowanymi umowami.
BIOTRANS Sp. z o. o. - 2017-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Płock (mazowieckie)