SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- PO ZAKOŃCZONEJ UMOWIE O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY ISTNIEJE MOŻLIOWŚC DALSZEJ WSPÓŁPRACY
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: EKONOMIA
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: ADMINISTRACJA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
1 rok praktyki w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjat (preferowany kierunek: z zakresu administracji, ekonomii).2.1 rok praktyki w zakresie przygotowywania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy.3.Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.4.Obywatelstwo polskie.5.Oświadczenie o niekaralności.6.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.7.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.II. Wymagania dodatkowe:1.Znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy.2.Wiedza z zakresu kontaktu z klientem w procesie doradczym.3.Znajomość obowiązujących procedur administracyjnych.4.Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).5.Komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - praca na piętrze, budynek bez windy.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko.2.Curriculum vitae.3.Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.4.Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (kserokopie świadectw pracy, aktualne zaświadczenia).5.Kopie dokumentów poświadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).6.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.7.Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.8.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.9.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.10.Wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.Dokumenty należy składać w terminie od dnia 04.09.2018r. do 17.09.2018r. osobiście w zaklejonej kopercie (sekretariat I piętro, pok. 23 do godz.15:30) lub przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.Termin składania ofert upływa w dniu 17.09.2018 r. o godzinie 15:30.z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. programów.Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji celu - przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. programów, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., (z późniejszymi zmianami). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w kolejnych rekrutacjach.(data i podpis).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z kontrachentami na Ukrainie, zdobywanie nowych kontaktów, dbanie o dobry wizerunek firmy, sprzedaż towarów na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-05-27 - Rożnowice (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Godów (śląskie)
Kompletowanie i weryfikowanie materialów dot.zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i odwołań, sporządzanie umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw personalnych pracowników zatrudnionych na czas okreslony
FUGA SPÓŁKA Z O.O. - 2016-05-11 - Gubin (lubuskie)
jw.
RR SECURITY SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykańczanie wnętrz, kładzenie tynków, gładzi, kafelkowanie. Adres miejsca pracy: powiat nyski.
FHU Bestbud Andrzej Bronka - 2017-03-02 - Wilamowice Nyskie (opolskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych
BIOMATEX PRODUKCJA Spółka z O.O. - 2018-06-28 - Zduńska Wola (łódzkie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
monitorowanie kontrolne, zarzadzanie procesami i kontrolami,ciągłe doskonalenie procesów,zarządzanie ryzykiem, zapewnianie o zgodności i realizowaniu projektów zgodnie z odpowiednimi procedurami i zasadami w firmie Heinekenzarządzanie relacjami,wspieranie własności funkcjonalnych,rozwój zawodowy , rozwój personalny
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
PHUP ROLMASZ SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania i obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Plewiska (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-26 - Lublin (lubelskie)
jw
ELECTRA M&E POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-11-03 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie elektroniczne; doświadczenie nie jest wymagane; montaż i uruchamianie systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
KONTAKT TELEFONICZNY, MAILOWY I BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM. NAWIĄZYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI. REALIZACJA ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
KBS CONSTRUCTION MICHAŁ STRZELCZYK - 2018-02-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, budowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmy, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu, finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem, współpraca z działami operacyjnymi, zajmującymi się produkcją, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczące segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, reprezentowanie firmy na targach branżowych.
MITKO Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Branża tsl, aktywne prowadzenie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
bieżąca praca na Ferme Drobiu w zakresie hodowli indyka
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)