SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Spec. ds. logistyki( branża winiarska); czas nieokreślony: od 28.12.2018; jedna zmiana/godz pracy: 9-17; wynagrodzenie: 2650 zł/mc; praca pon-piatek;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program 1C
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oczekiwania: wykształcenie wyższe( w tym licencjat); znajomość programu 1C; wiedza z branży winiarskiej; 4 lata doświadczenia w branży; b. dobra znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie;zakres obowiązków: organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ergonomii i ochrony środowiska; koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych; utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Wykonywanie prac administracyjno-biurowych w tym przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,-katalogowanie,przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentów związnych z działalnością Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,-ewidencja środków trwałych,-obsługa sprzętu biurowego m.in. centrali telefonicznej,kserokopiarki,-wsparcie działu kadrowo-płacowego.Praca w godzinach od 07.30-15.30
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2019-04-04 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Białystok (podlaskie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
- Prowadzenie i pomoc w realizacji bieżących spraw kadrowych,- Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem nowych pracowników,- Sporządzenie umów o pracę, umów cywilno- prawnych,- Wprowadzenie danych do programu kadrowo- płacowego,- Sporządzanie list płac, rachunków dla pracowników,- Sporządzenie dokumentów do ZUS oraz deklaracji do Urzędu Skarbowego,- Obsługa programu Płatnik,- Dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinania ich na bieżąco do akt osobowych,- Staż w godz.: 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Stworzenie bazy klientów, rozmowy handlowe, zawieranie kontraktów handlowych. Wymagania: wykształcenie min, średnie (ekonomiczne), znajomość języka rosyjskiego w stopniu biegłym, ukraińskiego w stopniu biegłym oraz polskiego w stopniu dobrym, dodatkowo: wiedza z zakresu dziedziny ekonomiczno-finansowej krajów byłego związku radzieckiego. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: PIEKARNIA.PELLOWSKI (at) WP.PL
Invest Pel -Janusz Pellowski - 2016-02-05 - Wejherowo (pomorskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen.Praca w godz. 8-16Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl, gosia (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- wykonywanie poleceń pracodawcy,- wykonywanie czynności porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz pozostałych pomieszczeniach biblioteki,- dbałość o ład i porządek w pomieszczeniach dostępnych dla użytkowników biblioteki
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Strzałkowo (wielkopolskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA W BIURZE PODRÓŻY, SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH, UBEZPIECZEŃ PODRÓŻNYCH, BILETÓW LOTNICZYCH, BILETÓW AUTOKAROWYCH
CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, prace administracyjno -biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Skawina (małopolskie)
Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
nadzór nad oprogramowaniem maszyn i urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych, instalacja aktualizacji oprogramowania, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych, instalacja aktualizacji oprogramowania, szkolenie polskich pracowników, utrzymanie kontaktu ze specjalistami w Japonii.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I SZKOLEŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż przez telefon pakietów winiarskich i zestawów prezentowych, rezlizacja zamówień telemarketing
M&Pavlina Sp z o.o sp.k - 2015-12-01 - Karpin (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą (zależne od posiadanych umiejętności, kwalifikacji zawodowych, uprawnień itp.).Praca wg zleceń firmy - głównie Polska i Niemcy
FPH "Domlex" Leszek Klimanek - 2016-08-19 - Dziergowice (opolskie)
Specjalista do spraw obsługi sprzedażyoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,obsługa klientów firmy,przygotowywanie ofert handlowych,wystawianie faktur,przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych, kontakt w języku włoskim z dostawcami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Cmolas (podkarpackie)
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych- aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych- współpraca z zespołem angielsko - i ukraińskokojęzycznym- umowa o pracę na czas okreslony na 3 lata- miejsce wykonywania pracy: Łódź i inne miejsca wskazane przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie kosztorysów,tworzenie i zbieranie ofert handlowych, przygotowywanie umów,tworzenie harmonogramu (grafiku) prac,uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń,tworzenie kompletu dokumentacji wraz ze zdjęciami,rozliczanie robót,uczestnictwo w spotkaniach z właścicielami nieruchomości,współpraca z zespołem firmy
kontakt przez OHP - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych; aktywna sprzedaż promocji (praca zmianowa w godzinach 8-22)
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-10-26 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (nawiązanie, przebieg, zakończenie współpracy); prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji pracowniczej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; terminowa i prawidłowa obsługa kadrowa pracowników;prowadzenie sekretariatu i obsługa Klientów.
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE AKT PRACOWNIKÓW I PEŁNEJ DOKUMENTACJI, NALICZANIE WYNAGRODZEN ITP.
ŚLUSARSTWO PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WŁADYSŁAW RADZIK - 2019-02-25 - Straszęcin (podkarpackie)