SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH Katowice oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: 5 000 - 7 500 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie kosztorysów,tworzenie i zbieranie ofert handlowych, przygotowywanie umów,tworzenie harmonogramu (grafiku) prac,uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń,tworzenie kompletu dokumentacji wraz ze zdjęciami,rozliczanie robót,uczestnictwo w spotkaniach z właścicielami nieruchomości,współpraca z zespołem firmy
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie kosztorysów,tworzenie i zbieranie ofert handlowych, przygotowywanie umów,tworzenie harmonogramu (grafiku) prac,uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń,tworzenie kompletu dokumentacji wraz ze zdjęciami,rozliczanie robót,uczestnictwo w spotkaniach z właścicielami nieruchomości,współpraca z zespołem firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa o pracę na czas określony (pierwsza umowa na okres 1 roku, następna na czas nieokreślony)Wynagrodzenie: stałe 3500 - 5000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2018
Data zakończenia pracy: 23.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie wymagane:Praca w charakterze kierownika budowy, Doświadczenie w pracach związanych z budownictwem mieszkaniowym, wykształcenie: wyższe (politechnika) lub średnie (w przypadku spełnienia pozostałych kryteriów oraz doświadczeniu zawodowym na podobnym stanowisku), Uprawnienia budowlane, Doświadczenie w organizacji i/lub przygotowywaniu dokumentacji i uczestnictwa w przetargach
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny: Zapraszamy do Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, piętro I, pokój 108 od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 w celu zarejestrowania się (wypełnienie ankiety poszukującego pracy) i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących pracodawcy.
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne wykonywanie zabiegów fryzjerskich.
GABINET KOSMETYCZNO - FRYZJERSKI "JANINA" - 2018-03-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Praca fizyczna. miejsce wykonywania pracy:Wrocław i okolice.
P.P.H.U.PROMET Systemy Ogrodzeniowe - 2015-11-12 - Ozorowice (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Radom (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- redagowanie ogłoszeń,- selekcja aplikacji,- udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- wsparcie działu HR w realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 1/5 etatu (8 godzin w tygodniu), praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)
w/g potrzeb
PERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów instalacyjnych
ZITERM ŁAPUK WOJCIECH - 2016-08-08 - Skoczów (śląskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, kontakt z klientem, pozyskiwanie klienta, przedstawianie ofert szkoleniowych, wysyłanie zaproszeń na szkolenia, organizacja szkoleń, kontakt z podwykonawcami, otwieranie szkoleń w miejscu ich organizacji itd.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
operator maszyny sztancującej tektury falistej
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sady (wielkopolskie)
znajomość zasad prowadzenia kadr i płac, znajomość programu płatnik, podstawowych zasad rachunkowości finansowej, znajomość obowiązków płatnika ZUS, PIT, CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-03-29 - Kutno (łódzkie)
telefoniczna obsługa klientów
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-04-13 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dokonywanie demontażu istniejących ekspozycji, tworzenie nowej ekspozycji, obsługa magazynu itd.
"ALPOL" Alina Popow - 2016-07-07 - Bolszewo (pomorskie)
Sprzedaży hurtowa w branży rolniczej; bezpośredni kontakt z klientem.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2018-05-17 - Śniadowo (podlaskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-10-18 - Konin (wielkopolskie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
-poznanie systemów informatycznych firmy, program:SUBIEKT GT, program CONAN-wsparcie zespołu sprzedażowego, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kąkolewo (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola towarów (samochodów) z Niemiec i Francji na eksport do krajów Bliskiego Wschodu, ocena techniczna sytuacji samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Mroków (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
- obsługa klienta w recepcji- utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Świebodzin (lubuskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)