SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kazimierza Wielka oferta pracy RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Pracodawca: RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 128, 28-500 Kazimierza Wielka, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kazimierza Wielka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kazimierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kazimierza Wielka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta pracy skierowana jest dla osób bezrobotnych do 30 roku życia, w związku z tym, że stanowisko pracy utworzone jest w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia
Nazwa pracodawcy: RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Adres pracodawcy:
Partyzantów 29, 28-500 Kazimierza Wielka, powiat: kazimierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: kazimierski
Gmina pracodawcy: Kazimierza Wielka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kazimierza Wielka
Adres strony pracodawcy: www.novatordachy.pl
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Nazwisko osoby zgłaszającej: Przemysław Zięba
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.06.2019
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d33b91c783e72d78af0d7a108605ef58
Podobne oferty pracy
...
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Łowicz (łódzkie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa gości hotelu, rezerwacja, doradztwo organizacja czasu wonego gości
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń i zamówień, opracowywanie materiałów reklamowych i akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzeszyce (lubuskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
- obsługa procesów reklamacji i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacji oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-10-02 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ubezpieczeń pracowników, znajomość i obsługa programu PŁATNIK, kontakty z ZUS i Urzędem Skarbowym, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr. Prowadzenie sekretariatu spółki
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Zawiercie (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży usług rekrutacyjnych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Analiza rynku. Codzienny kontakt z potecjalnymi klientami firmy. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/ brutto/Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach 9:00-17:00. Wykształcenie minimum średnie. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B. Wymagana umiejętność nawiązywania kontaktów B2B, znajomość technik sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) leasingteam.pl
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-01-02 - Lipiny (łódzkie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, organizacja i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skoczów (śląskie)
prowadzenie biura, obsługa, fakturowanie
FRUCTA NAPOJE Sp. z o.o. w Łęczycy - 2017-06-21 - Łęczyca (łódzkie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie zgłoszeń celnych, deklaracji akcyzowych, deklaracji intrastat oraz dokumentów przewozowych, zarządzanie dokumentacją celną i przewozową, współpraca z Urzędem Celno-Skarbowym
CAT POLSKA sp. z o.o. - 2017-03-17 - Rogowiec (łódzkie)
- Umawianie spotkań biznesowych,- Raportowanie, udzielanie informacji dotyczących zakresu usług,- Prowadzenie dokumentacji,Kontakt: telefoniczny 601-963-293; e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-26 - Tczew (pomorskie)
Koordynowanie i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach, wprowadzenie produktu na rynek, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej, badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Radzymin (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, znajomość przepisów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bhp, szkolenia wstępne pracowników w zakresie bhp i p/poż., prowadzenie ewidencji przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, rejestrów, opracowań oceny ryzyka zawodowego
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro, wdrażanie nowych projektów, podejmowanie działań marketingowych
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2016-11-25 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Poświętne (mazowieckie)
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB. Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia. Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych. Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności. Udział w opracowywaniu strategii biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania. Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier. Rozwijanie wpółpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi. Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2018-02-09 - Gdynia (pomorskie)
transport międzynarodowy
P. W. "Kosz" Barbara Nowicka - 2018-06-26 - Wszewilki (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem sprzedaży.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie strategii marketingowych
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Gostyń (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-09-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
•Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)