SPECJALISTA D/S ROZWOJU ZAWODOWEGO Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: •Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs j. angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Administracja biurowa z obsługą komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kurs prawo jazdy kategorii B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 02.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Sulmierzyce (łódzkie)
Opracowywanie dokumentacji i rozliczanie budów. Wprowadzanie danych
MASTEL Bogdan Masiak - 2016-11-23 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Prace wyjazdowe samochodem służbowym na interwencje do Kopalni Kruszywa
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M. EUROPE Ltd sp. z o.o. - 2016-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. administracji ogólnej (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Bieruń (śląskie)
SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH, CZYTANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚC CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, UPRAWNIENIA SPAWACZA 135, 136
GREENHOUSES AGICO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celu śledzenia iprzetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów. Nadzorowanie dokumentacjirejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentów rejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu w zakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacjiwyznaczonych projektów. Zarządzanie projektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami(30 krajów). Organizowanie globalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogówTMF (30 krajów). Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Kraków (małopolskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (AKTA OSOBOWE, KARTY WYNAGRODZEŃ, EWIDENCJA CZASU PRACY)- SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYDAWANIE ŚWIADECTW PRACY- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS, US, GUS
REMZEL - ZAKŁAD REMONTOWY SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
jw.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa "PIAST" - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca związana z rozliczaniem i fakturowaniem umów. Zajmowanie się korespondencją biurową, ewidencją sprzętu, obsługą skanera.Praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą: GMALCZAK (at) GPM.NET.PL
GPM SYSTEMY SP Z OO - 2016-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w targach, przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, podtrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z klientami, .), tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych firmy, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, negocjowanie umów i warunków handlowych. Sprzęt elektroniczny np. hulajnogi, rowery, deskorolki - elektryczne.od 40 godzin w miesiącu (w póżniejszym okresie możliwa większa ilość godzin).
GREEN LINE SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
-organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ,-analiza rynku, kalkulacja cen oraz analiza kosztów handlowych pod wzgędem oczekiwań klientów i ich potrzeb,-prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów oraz przygotowanie i zawieranie umów handlowych,-zamawianie i przyjmowanie towarów oraz dokonywanie ich odbioru ilościowo-jakościowego,-dokumentowanie zakupów i sprzeadży prowadzenie rozliczeń handlowych oraz rozpatrywanie reklamacji towarów,-badanie udziału firmy na rynku oraz wejście na nowe rynki
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu ofertowania wraz z analizą otrzymywanych ofert, tworzenie i nadzór nad zamówieniami do dostawców, obsługa zleceń produkcyjnych.
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace torowe i okołotorowe.Wymagane wykształcenie min. zawodowe, wymagane min. 1 rok na w/w stanowisku, umiejętnośc obsługi piły do cięcia szyn, uprawnienia hakowego- mile widziane, prawo jazdy kat. B - mile widziane. Miejsce pracy - cała Polska.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Mysłowice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace gospodarcze związane z prowadzeniem traktora z przyczepą, zimą odśnieżanie terenu. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku (możliwe weekendy) na terenie Bielska-Białej.
BKS "STAL" Spółka z o. o. - 2017-07-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
opieka nad osobami starszymi
kontakt przez OHP - 2018-05-02 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa poczty elektronicznej sekretariatu, odbiór prasy dla Stacji, prowadzenie ewidencji rachunków, prowadzenie ewidencji postanowień i upomnień, prowadzenie dokumentacji i obsługa w zakresie zakładowej składnicy akt
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-06-05 - Jaworzno (śląskie)
planowanie potrzeb materiałowych, składanie zamówień na surowce niezbędne w procesie produkcji, obsługa zamówień kosztowych, współpraca z dostawcami, dystrybutorami, podwykonawcami w dziedzinie optymalizacji cen, terminów i jakości dostaw, negocjacja cen, nadzór i koordynacja zadań wykonywanych przez podwykonawców, obsługa reklamacji w zakresie towarów i usług.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-10-03 - Mielec (podkarpackie)