SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Sulmierzyce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: według programu stażu
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Sulmierzyce (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sulmierzyce, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulmierzyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Data zakończenia pracy: 04.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta- sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Stawiszyn (wielkopolskie)
Sortowanie asortymentu, przeznoszenie prefabrytkantów za pomocą wózków widłowych, wydawanie i kompletowanie towaru.
Probet Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Mielec (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw, koordynacja prac dostawców usług transportowych, rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie, przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji
Budimex S.A. - 2018-04-06 - Dęblin (lubelskie)
Sprzedaż osłon śmietnikowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-06-01 - Bytów (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów.Obsługa klientów.Współpraca ze szkołami i przedszkolami.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z klientem ukraińskojęzycznym, przygotowanie raportów i analiz dla zarządu, ocena ryzyka handlowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie terenu pod instalacje, montaż elementów i podzespołów, wiercenie otworów w stropach i ścianach, obsługa elektronarzędzi np. wiertarki, dłutownice, zgrzewarki
"ELINFO" Sp. z o.o - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
opieka nad osobami starszymi
DS Anders sp. z o.o. - 2018-08-13 - Studzianki (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wklad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych dzialań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Pezal Product Line Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)
•przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biura•współpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników OT
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-pracę w biurze, -budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji zklientami, -ofertowanie oraz opiekę nad realizacją zlecenia, -aktywnąsprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznychklientom firmy, -udział w targach branżowych.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Polkowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z stosunkiem pracy, zgłaszanie, wyrejestrowanie pracowników, członków ich rodzin do ZUS), rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS, US,PEFRON,GUS, pism do komorników, przygotowanie dokumentów na potrzeby Zarządu, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Agmar S.A. - 2018-02-15 - Mielec (podkarpackie)
sprzedaz produktów bankowych (kredyty, katy kredytowe, konta, lokaty, debety), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2015-11-20 - Myślenice (małopolskie)
Nadzór i organizacja przewozu towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym zgodnie z ADR. Praca biurowa związana ze stanowiskiem. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wilkowo (lubuskie)
tapicerowanie mebli: kanapy
BRW COMFORT Sp. Z O.O. - 2017-03-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie kandydatów (głównie bezpośrednie kontakty,działania informacyjne),weryfikacja kompetencji kandydatów,nadzór nad organizacją wyjazdów zagranicznych kandydatów,prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
XXX
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Słupca (wielkopolskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
wyksz. min. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam), pozyskiwanie nowych kontrahentów z Wietnamu oraz na lokalnym rynku, tłumaczenie dokumentów firmy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych, anonimizacja dokumentów i ich dołączanie do ww. bazy, Praca w Biuletynie Informacji Publicznej i innych serwisach GDOŚ poprzez system Eko CMS, Wsparcie Wydziału i Departamentu w bieżących pracach.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracownikó, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ogólnej pracy działu kadrUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientami z Egiptu. Organizacja transportu i odpraw celnych na terenie Polski i Egiptu.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Jarosław (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży stolarki otworowej, doświadczenie w pracy biurowej, prawo jazdy kat. B. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
CONTINEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Rybnik (śląskie)