SPECJALISTA DS. MARKETINGU I ORGANIZACJI EVENTÓW Strzelinko oferta pracy TOURTREND Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I ORGANIZACJI EVENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: • Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Strzelinko (pomorskie)
Pracodawca: TOURTREND Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Strzelinko 14, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I ORGANIZACJI EVENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelinko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wykształcenie średnie, preferowane wyższe,Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu i/lub komunikacji,Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie: zasad stylistyki, interpunkcji, gramatyki i ortografii,Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy w zespole,Komunikatywność, otwartość,Samodzielność i dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: TOURTREND Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-200 Strzelinko 14, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelinko
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- >Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne, adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy wynagrodzenie (podstawa + prowizja). Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji. Niezbędne narzędzia pracy potrzebne do realizacji zadań. Dobrą atmosferę w pracy.- Pozyskiwanie nowych Klientów. Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Biegła obsługa komputera i internetu. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Dobra organizacja pracy i samodzielność,Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań. Wysoka kultura osobista. Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność. Negocjowanie warunków współpracy. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta oraz sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów, ofertowanie, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych związanych głównie z obrotem nawozami, środkami ochrony roślin i materiałem siewnym), rozliczanie dostaw i sprzedaży środków do produkcji rolnej, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Górki (pomorskie)
-wprowadzanie wniosków refundacyjnych do systemu QNT-sporządzanie sprawozdań do Komendy Głównej-uzgadnianie kont analitycznych-sporządzanie przelewów-księgowanie wyciągów bankowych
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy lub telefoniczny kontakt z klientem w językach: angielskim, rosyjskim, niemieckim, polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z funkcjonowaniem firmy,- szkolenie z oferowanych do sprzedazy produktów,- przygotowanie do obsługi programu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej,- przygotowywanie ofert i wycen,- obsługa klienta detalicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zgierz (łódzkie)
Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległosci szkolnych.
Fundacja "Rodzina Nadziei" - 2018-04-30 - Wejherowo (pomorskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie nowych ofert, aktualizowanie dokumentacji klientów, prezentacja produktów ubezpieczeniowych, doskonalenie technik sprzedaży, rejestracja korespondencji.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2016-12-07 - Wadowice (małopolskie)
tworzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, obsługa klienta, prowadzenie analiz środowiskowych; praca w godz. 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji HACCP, prowadzenie protokołów produkcyjnych, rozpartywanie reklamacji. Praca w godz. 8.00-12.00 w Jaworzu. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres próbny lub czas określony.
All Taste Sp. z o. o. - 2018-08-28 - Jaworze (śląskie)
Specjalista ds marketingu, sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sporządzanie przedmiarów do kosztorysów inwestorskich wykonywanieobmiarów wykonanych robót, praca na terenie woj.opolskiego
BUDEX PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Dąbrowa (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
umawianie spotkań handlowych
COFACE POLAND CMS SP. Z O.O. - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
DBANE O POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY, UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE, SAMODZIELNOŚĆ NA STANOWISKU, UCZCIWOŚĆ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KULTURA OSOBISTA, MIN. PODSTAWOWA ZNAJOMOŚC J. NIEMICKIEGO e-mail:kadry (at) hotel-panorama.com.pl; PRACA RÓWNIEŻ PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI W SYSTEMIE 2 ZMIANOWYM W GODZINACH: 07.00-19.00; 19.00-07.00;
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa barku, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, itp.
Ośrodek Nad Dokawą - Noga Arkadiusz - 2016-09-05 - Pszczyna (śląskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2016-02-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw zawiązanych z procesem produkcji, realizacja procesu związanego ze współpracą z dostawcami zagranicznymi, terminowe wykonanie produkcji
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
sprzedaż produktów kredytowych, sporządzanie analiz i opinii do wniskow kredytowych, sporządzanie numów kredytowych, dokumentów związanych z wypłatą i spłatą kredytów
Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą w Szepietowie - 2018-06-12 - Białystok (podlaskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
DS Contact - 2016-08-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Tworzenie ofert sprzedaży w serwisie allegro
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Ciechanów (mazowieckie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów handlowych.
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2017-11-17 - Starachowice (świętokrzyskie)