SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Nowa Dęba oferta pracy Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX”
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX”
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywność, otwartość
Nazwa pracodawcy:
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX”
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Jasna, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Jasna
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.02.2016
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert, kontakt telefoniczny, mailowy w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem, tłumaczenia otrzymanej korespondemcji, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wasilków (podlaskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Czerniewice (łódzkie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, zarzadzanie sprzedaż a, zaopatrzenie sklepu w towar
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kiczyce (śląskie)
obsluga klienta anglojezycznego i hiszpańskojęzycznego(telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z obsługą baz danych firmy; poznanie metod tworzeniabaz danych; wyszukiwanie informacji gospodarczych w internecie, prasielokalnej i ogólnopolskiej oraz racjonalne ich klasyfikowanie; obróbkazdobytych informacji w programach graficznych
INFOBIZNES SP Z O O - 2017-10-23 - Zambrów (podlaskie)
prowadzenie stacji paliw i gospodarki magazynowej
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Częstochowa w Częstochowie S.A. - 2016-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej(teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy ):-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzenie umów o pracę,wystawienie świadectw pracy, umów cywilnoprawnych,-prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON,SODiR, -współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na brakujące stanowiska(zgłaszanie wolnych miejsc pracy do Urzędu Pracy,redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, -współuczestnictwo w procesie rekrutacji.Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań , zestawień i raportów.
Fundacja im. Stanisława Karłowskiego w Juchowie - 2018-09-05 - Juchowo (zachodniopomorskie)
raporty analizy kosztów oraz odchyleń produkcyjnych, uzgodnienia sprzedaży, zarys i konsumpcja materiałów, analiza kosztów standardowych produktów, zdolność analitycznego podejścia do problemów.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2015-11-17 - Lipsko (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży detalicznej w sklepie całodobowym spożywczo-monopolowym zlokalizowanym w pobliżu Placu Daszyńskiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalizacja Kont klientów Google AdWords
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, tworzenie raportów, stały kontakt z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Pass (mazowieckie)
praca stacjonarna w biurze, ciagły kontakt z dostawcami i odbiorcami, wycena stolarki otworowej z programu oraz praca na systemie zarzadzajacym firmą
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i analiza raportów finansowo - ekonomicznych, budżetowanie, kontrola kosztów.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Słupca (wielkopolskie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki),przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,sporządzanie list płac, deklaracji PIT-11, PIT4R oraz deklaracji ZUS.
BYDGOSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów, deklaracji PIT, GUS; obsługa systemu płacowego ERP OPTIMA; wystawianie zaświadczeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, realizacja zadań związanych z zakupami dla firmy i spółek, aktywność marketingowa itd
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łaziska Górne (śląskie)
praca zgodnie z zawodem,obsługa klienta przy ladzie mięsnej
Polomarket SP.ZO.O. - 2018-02-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Paczków (opolskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej dla ekstraktów botanicznych, przygotowywanie próbek, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w kwestiach technicznych. Przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ogólne prace biurowe.
"Mirarosa Cosmetics" sp. z o.o. - 2018-05-10 - Krynica-Zdrój (małopolskie)