SPECJALISTA DS ZAKUPÓW Łaziska Górne oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: prace biurowe, realizacja zadań związanych z zakupami dla firmy i spółek, aktywność marketingowa itd

Data publikacji: 2016-01-19

Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prace biurowe, realizacja zadań związanych z zakupami dla firmy i spółek, aktywność marketingowa itd

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu zakupów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie (dowolne), dowolne doświadczenie w zakupach i sprzedaży, prawo jazdy kat. B, umiejętnośc obsługi komputera, znajomość programu MS Office (głównie Excel)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: mikołowski

Gmina pracodawcy: Łaziska Górne

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne

Ulica pracodawcy: Chopina

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: Wydobywanie żwiru i piasku

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2016

Data dodania oferty pracy: 18.01.2016

Oferta pracy ważna do: 28.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU + ST PO WER - 997,4 PLN

- POMOC PRZY TOWARZENIU KAMPANI MARKETINGOWYCH,- WDRAŻANIE KAMPANIIW OBSZARACH SOCIAL MEDIA,- OBSŁ. SKLEPÓW INTERNETOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI IMPREZ - od 2 000 PLN

PRACA WE WSZYSTKICH DOMACH KULTURY PODLEGŁYCH MOK-W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB PRACODAWCY.OPIEKA MERYTORYCZNA NAD KOŁAMI I SEKCJAMI ZAINTERESOWAŃ MOK,SPORADYCZNA OBSŁUGA TECHNICZNA WYDARZEŃ KULTURALNYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MOK,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI,SPORZĄDZANIE UMÓW,ZAMIESZCZANIE INFORMACJI PROMOCYJNYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ I PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH.
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2016-01-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ZDROWIA - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami prawnymi i zakresem działalności instytucji, prowadzenie monitoringu jakości wody do spożycia oraz ciepłej wody użytkowej w szpitalach i budynkach zamieszkania zbiorowego, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dot. nadzoru sanitarnego nad obiektami komunalnymi, obiektami użyteczności publicznej, zapoznanie się z zasadami prowadzenia i obiegiem dokumentacji w PSSE w Oławie, zapoznanie z obowiązującymi procedurami z zakresu systemu jakości oraz udział we wdrażaniu systemu jakości.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OŚWIETLENIA I MULTIMEDIÓW - 2 100 - 3 493,08 PLN

- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ROSYJSKOJĘZYCZNYCH - od 13 PLN

- Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych. Poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy. Pomoc obcokrajowcom w aklimatyzacji na terenie Polski. Pomoc w wypełnianiu dokumentów związanych z zatrudnieniem i zamieszkaniem.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Wymagana znajomość ukraińskiego rynku pracy, posługiwanie się narzędziami informatycznymi niezbędnymi do pozyskiwania pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - do 1 850 PLN

przygotowanie i prezentacja ofert,produktów na portalach aukcyjnych i sklepie internetpwym
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Trzcianka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWEJ - od 2 200 PLN

rozliczanie czasu pracy kierowców, fakturowanie, prace biurowe
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-07 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 061,22 PLN

Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 500 PLN

pozyskiwanie kontrahentów na rynkach wschodnich, bieżąca obsługa obecnej bazy dostawców odbiorców
Edmund Idkowiak "IDMAR"Zakład Produkcyjno-Usługowy Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Krosno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

analiza rynku,kontakt z klientem,negocjacje handlowe,delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - od 1 850 PLN

W/g stanowiska.
Odlewnia Chemar Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki; nadzorowanie procesu rejestracji zamówień i ich pełnej realizacji, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru; sprawdzanie dostępności towaru; monitoring realizacji dostawy; aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów; handlowa aktywność posprzedażowa; utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny; wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych; aktywizacja sprzedaży do grupy klientów uśpionych i/lub o słabszej aktywności handlowej; bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu; realizacja ustalonych celów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)

BELOWACZ/PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 15,5 PLN

prace porządkowe, belowanie folii i makulatury, jazda wózkiem widłowym
SANIT-TRANS Sp.z o.o. Bielsko Biała - 2016-06-13 - Żywiec (śląskie)

CIEŚLA, STOLARZ BUDOWLANY - od 2 000 PLN

wykonywanie prac budowlanych, konstrukcji drewnianych do szalunków i stęplowań,konstrukcji wieńcowych, więźby dachowej, okien i drzwi.,
FABET EUROBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Żory (śląskie)

DORADCA KLIENTA - 1 500 - 2 500 PLN

sprzedaż produktów finansowych, odbieranie rat od klientów w ich miejscu zamieszkania, lkalny marketing, pozyskiwanie klientów
PROVIDENT POLSKA S.A. Warszawa - 2016-06-04 - Kleszczele (podlaskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 900 PLN

kontrola części wykonanych z węgla i z ceramiki w zakresie geometrii i metalografii, analiza dokumentacji technicznej i opracowywanie kart kontroli
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-07 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 000 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

obsługa kadry personelu gruzińskiego, rekrutacja pracowników i identyfikowanie wymogów i ograniczeń rynku pracy, uredulowań prawnych, adaptacja pracowników na poszczególne stanowiska pracy, współpraca z zarządem spółki
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 5 000 PLN

Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA - od 2 137 PLN

wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie (poprzez sporządzanie kosztorysu) realizowanych poprzez COS SG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanejprzygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, organizowanie i kierowanie bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizację zadań konserwacyjnych,wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)