SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH Koszalin oferta pracy Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017
Data zakończenia pracy: 16.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, kierunek / specjalność : kadry, płace, doświadczenie na podobnym stanowisku 1 rok, znajomość zagadnień z zakresu przepisów ubezpieczeń społecznych, kadrowych i płacowych, znajomość programu Symfonia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e-mailowo ( kancelaria (at) taxsimplex.pl )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 13.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników, obsluga
Griff Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pozyskiwanie i osługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (możliwa także praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Załatwianie spraw i reprezentacja klientów w urzędach polskich. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-18:00, około 85 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
praca na miejscu i na obiektach w delegacji na terenie Polski od poniedziałku do piątku
"ELECTRONIC POWER AND MARKET" sp. z o.o Szczecinek - 2018-04-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji HACCAP i nadzór nad nią , kontrole jakościowe produktów
ARNICA S.C. - 2016-09-27 - Koziegłowy (śląskie)
poszukiwanie kandydatów (głównie bezpośrednie kontakty,działania informacyjne),weryfikacja kompetencji kandydatów,nadzór nad organizacją wyjazdów zagranicznych kandydatów,prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-05-11 - Gliwice (śląskie)
Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
- obsługa sprzedaży internetowej
ZAKŁAD MIĘSNY WASĄG SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-09 - Hedwiżyn (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-07-03 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, prowadzenie nadzoru nad transportem i magazynowaniem towaru, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zakup i sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na tuleje tekturowe/kątowniki tekturowe/ oraz inne opakowania z oferty firmy, obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radom (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
-Wykonywanie metalowych elementów o nieregularnych kształtach, wykonywanie krat, balustrad i innych elementów metalowych, czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne z zachowaniem wymogów ochrony środowiska,szlifowanie stali czarnej i nierdzewnej, wiercenie otworów w blachach i profilach, spawanie
G&S STALBRAM KRZYSZTOF SELWA - 2017-09-15 - Kłapówka (podkarpackie)
poszukiwanie nowych Poddostawców usług kooperacyjnych; współpraca z dotychczasowymi Klientami; sporządzanie zapytań i zamówień, kontakt z Klientami w cedlu ustalania terminów dostaw; organizowanie wysyłek i odbiorów podzespołów do Kooperanta; sporządzanie harmonogramu dostaw i raportowanie.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2016-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
przyjmowanie opłat rachunków i sprzedaż usług finansowych- kredytów
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i PFRON, podstawowa obsługa kadrowa m.in. sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń; rozliczanie i bieżąca obsługa zleceń
BETOMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Szymonków (opolskie)
kontakt telefoniczny oraz emailowy z klientem niemieckojezycznym, rekrutacja pracowników
PROHELP24 Aneta Suchocka - 2016-09-05 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-03-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pomoc w kontroli procesu produkcyjnegozbieranie informacji o dostarczonych surowcach
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)