SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ( RYNEK NIEMIECKI ) Wodzisław Śląski oferta pracy KNS Śląska Fabryka Okien s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ( RYNEK NIEMIECKI )
Wynagrodzenie: od 2 640 PLN
Zakres obowiązków: stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: KNS Śląska Fabryka Okien s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodzieżowa 67 B, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stały kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami handlowymi firmy, przygotowywanie wycen oraz zamówień produktów, doradztwo techniczne, tłumaczenie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 640 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ( RYNEK NIEMIECKI )
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 640 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość branży okiennej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy własnej, dokładność, komunikatywność, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: KNS Śląska Fabryka Okien s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Młodzieżowa 67 B, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Młodzieżowa
Numer budynku pracodawcy: 67 B
Profil działalności pracodawcy: fabryka okien - produkcja okien
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds, technicznych, prace manualne związane z elektryką/elektroniką, montaż urządzeń elektronicznych, konfiguracja.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Częstochowa (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Praca w branży związanej ze sprzedażą KAWY. Obsługa platformy elektronicznej sklepu - wystawianie aktualnych ogłoszeń. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur sprzedaży. Obsługa korespondencji e-mailowej. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na pełny etat.- Praca po 4 godziny dziennie: 8:00-12:00 lub 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie Ekonomiczne lub Handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Mile widziana obsługa SUBIEKT GT. Mile widziane osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS), wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników (m.i. Rp-7), wyjaśnianie spraw komorniczych, księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Planowanie budzetów, logistyka na różne okresy oraz ich opracowywanie w języku rosyjskim. Ocena kosztów własnych towaru na terminalach propozycji optymalizacji kosztów logistyki. Organizacja pomocytechnicznej programowaniu 1C:Enterprisc. Pomoc w realizacji pozostałych zadań działu finansowego.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, obsługa przygotowanie, realizacja, monitoring projektu współfinansowanego ze środków UE PO WER, obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu; redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
jw.
Eurotronic Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy
ADZ DOMINIK GRUSZCZYŃSKI - 2016-02-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentacji do sprzedązy krajowej i zagranicznej; prowadzenie bazy danych zleceń; wyszukiwanie nowych klientów; prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia - praca w serwisie opon samochodowych
JAREMA AKRYL - 2017-10-18 - Wola Cicha (podkarpackie)
obsługa klienta, negocjacje handlowe, wpisywanie zamówień, reklamacje, archiwizacja.
UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Proszówka (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Przerodki (mazowieckie)
praca na budowie
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Stara Ruskołęka (mazowieckie)
Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
Opis stanowiska:- wspomaganie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów,- wspomaganie działu sprzedaży w sporządzaniu ofert handlowych,- wspomaganie działu sprzedaży w przyjmowaniu zleceń i zamówień, oraz nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją.
ABATEC SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Provalliance Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne, przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych, udział w komisjach przeglądów technicznych obiektów, sporządzanie sprawozdań z postępu robót, inne prace biurowe związane ze stanowiskiem pracy. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - Kierownik Krystyna Folga: e-mail: dzt (at) spsk1.com.pl, tel.: 515 038 869, 71 784 20 76, 71 784 20 74.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
NAUKA: OBSŁUGI KLIENTA, WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW SPRZEDAZY, SPORZĄDZANIA RAPORTÓW SPRZEDAŻY I SPISU ASORTYMENTU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W SKLEPIE.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sompolno (wielkopolskie)
Obsługa klienta, tankowanie pojazdów, sprzedaż artykułów będących w asortymencie stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)