SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - MONTAŻYSTA MEBLI Rzeszów oferta pracy PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - MONTAŻYSTA MEBLI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
Data publikacji: 2017-02-16
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A.Krajowej 4A, 35-307 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - MONTAŻYSTA MEBLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ASERTYWNOŚĆ , KREATYWNOŚĆ, AMBICJA I CHĘCI DO PRACY[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH - MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU TELEMARKETERA
Nazwa pracodawcy: PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
A.Krajowej 4A, 35-307 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: A.Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 4A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.02.2017
Oferta pracy ważna do: 26.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zleceń załadunkowych i rozładunkowych (Polska, Ukraina, Rosja), bieżaca statystyka zleceń transportowych, kontakt z kontrahentem z krajów (Polska, Ukraina, Rosja)
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży,budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange,stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym.
Orange Polska S.A. - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-09-15 - Zielona Góra (lubuskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Cieplewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
praca na komputerze, prace związane z księgowaniem dokumentów i prowadzeniem rozliczeń finansowo-księgowych. Wymagany stopień niepełnosprawności umiarkowany lub lekki. Praca w godz: 08-16
NOVUM FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Sierakowice (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży. Planowanie i wdrażanie nowych metod i strategii promocji.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA "ROSPUDA" W FILIPOWIE - 2017-02-17 - Filipów (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedaży, obsługa klientów w salonie sprzedaży, doradztwo w zakresie doboru materiałów wykończeniowych.
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Polski Czerwony Krzyż - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, , tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, przygotowanie materiałów promocyjnych, , wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności, udział w targach, wystawach i konferencjach, realizowanie planów sprzedażowych,kontakt z zespołem i klientami zagranicznymi głównie z Indii.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej, gadżetów promocyjnych.
MEGA-MEDIA MARZENA PALUCHOWSKA - 2016-07-15 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
EURO-BRUK - KAMILA ŻAK - 2016-12-21 - Radom (mazowieckie)
1. Składanie zamówień na dostawę surowców i materiałów2. Analizowanie rynku, budowanie bazy dostawcow3. Utrzymywanie stałych kontaktów z dostawcami
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2016-02-10 - Żary (lubuskie)
Specjalista ds. obsługi klienta biznedsowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
Przyjmowamie dostaw, organizacja transportu, ważenie samochodu na wadze elektronicznej
EUROZŁOM PL Sp. z o. o. - 2016-10-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Brak danych
WAK WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Zdzieszowice (opolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-02-23 - Tarnów (małopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym oraz portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepi internetowego, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Białystok (podlaskie)
staż w dziale zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Goleszów (śląskie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa Klientów w salonie sprzedaży, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych w oparciu o wysoką jakość obsługi Klienta, budowanie długotrwałej relacji z Klientami, utrzymanie standardów handlowych, budowanie wizerunku firmy na rynku.
KOMPLUS Bogdan Dujicz - 2017-01-25 - Głuchołazy (opolskie)