SPECJALISTA DS WSPARCIA INFORMATYCZNEGO. Biskupiec oferta pracy HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS WSPARCIA INFORMATYCZNEGO.
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem.
Data publikacji: 2017-07-05
Lokalizacja: Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: oferta pracy do Fabryki Egger w Biskupcu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS WSPARCIA INFORMATYCZNEGO.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe 1-2 lata.
Nazwa pracodawcy:
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 56C, 00-803 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: AL. ALEJE JEROZOLIMSKIE
Numer budynku pracodawcy: 56C
Profil działalności pracodawcy: Produkcja tartaczna.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie zamówień do dostawców; optymalizacja działań logistycznych; obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów; prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów; utrzymywanie stanów min. i max. towarów; negocjacje warunków zakupowych u dostawców. praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji SZJ, wdrażanie metod poprawiających funkcjonowanie SZJ, w tym 5S, udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, współpraca z jednostkami zewnętrznymi pod katem Systemu Jakości, opracowywanie dokumentacji PPAP.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-12-15 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z murowaniem, szalowaniem, zbrojeniem na wysokościach.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE PAWEŁ URBAŃSKI NIDZICA - 2018-08-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert i umów, obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie; doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań, dbanie o wizerunek formy; godz.pracy: 9:00 do 17:00
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-11-20 - Zawadzkie (opolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań oraz produkcji w kuchni. Staranność w wykonywaniu i dekorowaniu dań. Znajomość receptur
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa firmy w zakresie zakupu materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
- transport- praca w magazynie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2017-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
do zgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Radom (mazowieckie)
- kontakt z klientem anglojęzycznym i francuskojęzycznym- monitorowanie terminowego regulowania należności- przygotowywanie przeterminowanych wierzytelności- analiza i rejestrowanie różnic między fakturą i oryginalnym zamówieniem
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie ofert
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KUNSZT" S.C., I DULIŃSKA, J. DULIŃSKI - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi klientami firmy, kontakty, ofertowanie, negocjacje handlowe, inicjowanie i prowadzenie działan marketingowych wspierających sprzedaż, realizacja celów sprzedażowych, ścicła współpraca z kierownikiem działu sprzedazy i rapotowanie w kierunku przełożonego
"FALLWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
organizacja prac inwestycyjno-remontowych teatru
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
utzutrzymanie i nawiazywanie kontaktów handlowych z klientem krajowym i zagranicznym w branży rolnej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie u obsługa klientów. Tworzenie kalkulacji ofert. Sprzedaż ubezpieczeń. Rozliczanie sprzedaży. Tworzenie raportów (wprowadzanie danych). Spotkania handlowe. Rozmowy telefoniczne. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
PPHU Marek Makowski - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta zagranicznego, wykonywanie prac biurowych oraz prac związanych z funkcjonowaniem sekretariatu, wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2018-02-02 - Myślenice (małopolskie)