SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NIEMIECKI M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NIEMIECKI M/K
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK NIEMIECKI M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, znajomość języka niemieckiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoruZakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów w języku niemieckim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/N/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, sprzedaż towaru i usług oferowanych przez salon. Załadunek, rozładunek i kompletacja wysyłek, rozwożenie towaru do klientów i oddziałów. Utrzymanie porządku w magazynie, sklepie i jego otoczeniu.
Firma Handlowo-Usługowa "BEATUS" Tomasz Górka - 2017-02-16 - Bochnia (małopolskie)
wykonywanie końcowej obróbki elementów w produkcji jednostkowej tj. montaz kotłów, rurociągów pary i goracej wody
LELONKIEWICZ sp. z o.o. - 2018-01-11 - Zielęcice (opolskie)
specjalista do spraw zakupów będzie odpowiedzialny za współpracę z działem produkcji oraz działem technicznym w zakresie zakupów oraz dostaw części biorąc pod uwagę utrzymanie czasu dostaw, cen oraz jakości elementów zakupowych;obowiązki podstawowe: codzienna obsługa bieżących zamówień, kontrola jakościowa oraz kosztowa zakupowanych towarów,utrzymywanie dobrych stosunków z dostawcami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi oraz warunków dostaw,praca z dokumentacją 2D w celach określenia komponentów niezbędnych do zakupu,negocjowanie cen bazując na prototypach oraz ilościach produkcyjnych oraz monitorowanie kosztów zamówień,przygotowywanie zamówień oraz zapytań ofertowych z równoczesnym przestrzeganiem warunków zakupowych,koordynowanie spraw jakościowych oraz zmian w komponentach poprzez współpracę z dostawcami oraz działem technicznym,wyszkiwanie nowych dostawców oraz określanie ich możliwości produkcyjnych, przygotowywanie terminarzu zamówień oraz dostaw odpowiadających planom produkcyjnym;inne: ewaluacja produktów w celach obniżenia kosztów produkcji, ciągłe udoskonalanie procesów zakupowych, współpraca z innymi działami w celach sprawnego rozwiązywania problemów,działanie jako menadżer projektu na rządanie menadżera produkcji lub wice-prezydenta d/s operacyjnych
Cold Jet Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Oborniki (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
- wynagrodzenie do uzgodnienia
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych- kontrolowanie i wyjaśnianie niezgodności zamówień- rozliczanie zakończonych zamówień produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawności faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Złotów (wielkopolskie)
DO UZGODNIENIA
USŁUGI BUDOWLANE KIEŁBASA WIESŁAW - 2018-04-26 - Dynów (podkarpackie)
koordynacja procesów rekrutacyjnych w Avon Operations,zarądzanie systemem rekrutacyjnym,przygotowywanie ogłoszeń,selekcja aplikacji,umawianie spotkań,przekazywanie informacji zwrotnej dla kandydatów,udział w spotkaniach z kandydatami,wpółpraca z dostawcami usług rekrutacyjnych,aktywne pozyskiwanie kandydatów metoda direct search,udział w działaniach employer brandingowych dla studentów i absolwentów
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
poznanie organizacji pracy, zapoznanie sie z przepisami dotyczacymi prowadzenie akt osobowych, zapoznanie sie z prowadzeniem kart słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Wprowadzanie i wystawianie faktur zakupu, sprzedaży, prowadzenie biura sprzedaży, administracja biura
OTELO SP.Z O.O - 2015-12-11 - Grójec (mazowieckie)
pracownik produkcji: dział lakiernia (jedna zmiana) lub dział wtryskarek (trzy zmiany) lub dział magazyn (dwie i trzy zmiany)
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Mława (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przewóz towarów, prowadzenie pojazdu osobowego, przewóz osób ,wyjazdy zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Zakręt (mazowieckie)
prowadzenie oraz monitorowanie akcji marketingowych, analiza rynku i konkurencji
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2016-11-15 - Starachowice (świętokrzyskie)
zgodnnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Popławy (podlaskie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w handlu, bardzo dobra znajomośc języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy kat.B. Charakterystyka pracy: obsługa klienta indywidualnego, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjoowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
Projektowanie maszyn i urządzeń zgodnie ze specyfikacją techniczną, udział w zamawianiu i konstruowaniu komponentów. Wykształcenie wyższe mechanika i budowa maszyn, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego, znajomość budowy maszyn, znajomość zasad projektowania maszyn i urządzeń, obsługa komputera i oprogramowania typu CHD.
PTX-GROUP Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Rumia (pomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Opole (opolskie)
Wdrażanie stworzonych rozwiązań do środowiska produkcyjnego, implementacja projektów na styku IT z obszarami automatyki, elektroniki, robotyki oraz biznesu, wsparcie techniczne pierwszej i drugiej linii, administracja systemów, aplikacji oraz optymalizacji procesów.
PREH CAR CONNECTN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
administracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych ( tworzenie ról i profili kandydatów ), organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego w tym rozmów videokonferencyjnych, dbanie o zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kraków (małopolskie)
Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
KILARGO Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)
Nadzór nad realizacją projektów z zakresu systemów zabezpieczenia technicznego, aktualizacja dokumentacji technicznej, organizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń produkcyjnych, udział w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, realizacja modyfikacji w wyposażeniu zakładu (instaluje nowe urządzenia i maszyny, demontuje stare), a także, planuje dostawy części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, składa zamówienia na nowy sprzęt, współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakładzie napraw i konserwacji urządzeń.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Trzebnica (dolnośląskie)
-Przygotowanie raportów wewnętrznych -Aktualizowanie ustawieńsystemowych SAP -Weryfikacja systemu wydań materiału-Minimalizacja stanu materiałów na produkcji -Weryfikacja dostępnościmateriałów u dostawców
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
.
MAJSTER PARTNER BRZEŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
osoby do 30 r.ż. po zapoznaniu sie z Firmą, pozyskiwanie klientów do współpracy z agencją, analiza zasad promocji, reklamy i marketingu, prowadzonego przez zakład pracy, przeprowadzanie analiz marketingowych, zarzadzanie budzetem reklamodawcy, projektowanie oraz produkcja przekazu reklamowego, przygotowywanie kampanii reklamowych, realizacja srodków reklamowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)