SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Data publikacji: 2017-10-30
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Samsonowicza 20, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa arkusza kalkulacyjnego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Pilotów 10, 31-463 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Pilotów
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: Produkcja odzieży
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.10.2017
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 29.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i promocja marki na rynku poprzez m.in.- reprezentowanie firmy na konferencjach, targach branżowych,- redagowanie tekstów reklamowych i marketingowych,- budowanie skutecznych kanałów komunikacji z konsumentami poprzez m.in.: - opracowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, - koordynacja projektów marketingowych, - tworzenie materiałów marketingowych: Ulotki, katalogi, materiały POS, itp. - nadzór i aktualizacja stron internetowych
F.H.U."HITPOL", Justyna Krężołek - 2017-01-27 - Gorlice (małopolskie)
Nadawanie i administrowanie dostępami do apikacji bankowych dla pracowników banku. Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników. Przygotowywanie raportów kontrolnych związanych z wykonywanym procesem, udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych.
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ogólna znajomość zagadnień związanych z księgowością i finansami. Doświadczenie i znajomość j. niemieckiego mile widziane.
In FACILITY SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Dobra (opolskie)
kontrola parametrów jakościowych surowców i produktów, monitorowanie systemu HACCP, kontrole produkcji, audyty wewnętrzne, przygotowywanie i wysyłanie próbek do badań laboratoryjnych, sporządzanie sprawodzdań i analiz okresowych prowadzonych kontroli w dziale zapewnienia jakości
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Rostarzewo (wielkopolskie)
diagnozowanie, prowadzenie terapii grupowej, indywidualnej
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2018-07-26 - Rożnowice (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
praca w dziale sprzedaży
Europejskie Centrum Wspierania Marketingu - 2016-04-21 - Żory (śląskie)
Układanie jadłospisów, przygotowywanie posiłków, obsługa pensjonariuszy, wydawanie posiłków.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na zastępstwo minim. 2 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w godzinach: 7-15 pn-pt
Dzienny Dom Pomocy - 2016-09-30 - Mikołów (śląskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Suchy Las (wielkopolskie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)
- Obsługa Techniczna zgodna z procesem serwisowym. Nadzór nad pracą podległych mechaników, organizowanie pracy na hali serwisowej. Nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy. Rozliczanie zleceń serwisowych. Kontrola wykonania założonych celów serwisowych, na poziomie ilościowym i jakościowym. Nadzór nad jakością i terminowością napraw. Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Koordynacja pracy narzędziowni.- Firma oferuje: Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Możliwość rozwoju zawodowego. Dostęp do wiedzy, system szkoleń. Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Teofila Lenartowicza 104, 41-219 Sosnowiec. Od około 15.02.2017 r. praca w innym miejscy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 60.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 12:00-20:00 + soboty: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne o profilu samochodowym. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem). Wymagana znajomość rynku motoryzacyjnego. Wymagana znajomość technologii napraw pojazdów i budowy samochodów. Wymagana umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Wymagana umiejętność analitycznego myślenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE MARIA ŚLIWKA - 2017-01-27 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Abisynia (pomorskie)
jw.
Teleperformance Polska Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i przygotowywanie dokumentacji technicznej na produkowanie przez przedsiębiorstwo wyroby, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2015-11-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
Diagnozowanie i naprawa samochodów osobowych.
PHU DAIMLER & MASTER - 2016-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, bieżące prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łukowo (wielkopolskie)
Praca w dziale logistycznym
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż art. przeymysłowych, spożywczych, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Włodowice (śląskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie specjalistycznych zniszczeń na nowo szytej konfekcji dżinsowej, wykonywanie wytarć (scraping) na spodniach dżinsowych, pozostałe prace w pralni
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
projektowanie urządzeń i układów energoelektronicznych zasilających;diagnozowanie i usuwanie usterek w istniejących układach energoelektronicznych;diagnostyka specjalnych systemów kontrolno-pomiarowych;uruchamianie i badania produktów w fazie modelu i prototypu;udział w próbach morskich i poligonowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
wyszukiwanie zamówień, sporzadzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie i wyceny, kontakt z odbiorcami, monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Odbiór zamówień, składanie zamówień na części serwisowe sprężarek śrubowych. Negocjacje cen u dostawców. Współpraca z kontrahentami i jej podtrzymywanie w oparciu o długotrwałe relacje. Rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych w celu optymalizacji kosztów zakupów. Kontrola jakości zamówień. Realizacja procesu kwalifikacji dostawców(ocena współpracy z dostawcą). Współpraca z działem technicznym. Poszukiwanie nowych rozwiązań w tematyce sprężarek śrubowych. Dostawa części do jednostek serwisowych na terenie Śląska.
MARANI Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Zabrze (śląskie)