SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Gorzów Wielkopolski oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Data publikacji: 2017-01-09
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Informatyka i pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w administrowaniu GIS, SCADA, VMware
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 47, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : kont. osob. po kont. tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSYNIERÓW GDYŃSKICH
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 09.01.2017
Oferta pracy ważna do: 08.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ocena stanu technicznego pojazdu, weryfikacja i kontrola zleconych napraw, rejestracja pojazdów, wprowadzanie danych do AS, likwidacja.
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Montaż instalacji sanitarnych w budynkach jednorodzinnych.
FHU-MIROTERM - MIROSŁAW ŻYDEK - 2017-09-22 - Nidek (małopolskie)
Przekazywanie zleceń kierowcom dystrybucyjnym. Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów. Optymalne planowanie transportów. Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych. Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej. Kontrola jakości danych w systemie SPEED. Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów. Budowanie dobrych relacji z Klientem i Przewoźnikami. Realizacja powierzonych zadań, wyznaczonych celów oraz raportowanie
PEKAES S.A. - 2015-12-11 - Kielce (świętokrzyskie)
- zaopatrzenie biura w materiały i urządzenia biurowe oraz inne niezbędne wyposażenie,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, negocjowanie warunków umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,- wsparcie Koreańskich Managerów,- koordynacja spraw administracyjno-technicznych związanych z funkcjonowaniem firmy (flota samochodowa, budynki, media, utrzymanie czystości itp.),- prowadzenie ewidencji i zakupy odzieży roboczej,- koordynacja spraw związanych z przepisami dot. ochrony środowiska, przepisów BHP, PPOŻ,- przygotowywanie zestawień / raportów / prezentacji. Firma oferuje: - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,- Pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,- Stałą formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- Po okresie próbnym zapewniamy prywatą opiekę medyczną LuxMed oraz dofinansowania z ZFŚS,- Możliwość skorzystania z karty sportowej MultiSport,- Przyjazną atmosferę pracy.Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Stworzenie 16 materiałów edukacyjnych i szkoleniowych w języku ukraińskim; Nagranie 16 wideo szkoleniowych w języku ukraińskim dotyczących prawopółkulowego malowania intuicyjnego. Przygotowanie 4 opracowań dokumentacji szkoleniowej w języku ukraińskim; Współpraca z ukraińskojęzycznym zespołem firmy.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o dzieło na 3 lata (15.08.2018 -14.08.2021). Liczba godzin w miesiącu: 40 h.- Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: Psychologia lub pokrewny. Min. 1 rok w zawodzie. Certyfikat poświadczający posiadanie wiedzy z zakresu metod prawo-półkulowego malowania intuicyjnego. Komunikacyjne oraz interpersonalne, biegła znajomość obsługi programów MS Office, dobra organizacja pracy, znajomość technik autoprezentacji, prezentacji i negocjacji, umiejętność do efektywnego przekazywania wiedzy innym. Znajomość języka ukraińskiego w mowie i w piśmie w stopniu: bardzo dobrym.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Katowice (śląskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-10-25 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Opole (opolskie)
Praca przy formach wibracyjnych, pielęgnacja swieżych prefabrykatów poprzez podlewanie, magazynowanie produlcji.
Alicja Seta ALBET - 2018-08-31 - Bożepole Wielkie (pomorskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych, naprawa aparatury sejsmicznej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-06-20 - Lubin (dolnośląskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie projektów umów, prowadzenie rejestrów, obsługa klienta
Kancelaria Notarialna - Beata Wałęga - 2015-12-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)
projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
oferowanie ,negocjacjie z kontrahentm ,wyjazdy na targi profilowane,podpisywanie umów ,kontakty z klientem
FORMO-PLAST Bogdan Jeżewski - 2015-11-02 - Godzikowice (dolnośląskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłości działania oraz ochronie danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-02-13 - Gliwice (śląskie)
Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)
zamawianie materiałów, obsługa bieżąca klienta, organizowanie transportu, planowanie tras
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Poniatowo (mazowieckie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olkusz (małopolskie)
sporządzanie druków orzeczeń lekarskich w systemie logis mow, koordynacja i kontrola nad sprawami archiwizacyjnymi, ścisła współpraca z organami nadrzędnymi, sporządzanie pism wychodzących związanych z bieżącą działalnością
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
obsluga zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, azerskim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowości dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Sortowanie złomu
Firma Handlowa OZMINIS Frej Piotr - 2017-07-10 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędn-Kredytowa"Piast"w Tychach - 2017-06-12 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie potraw i dań.
CAFETERIA CAPPUCCINO Beate Zimmermann - 2018-08-09 - Gogolin (opolskie)
naprawa pojazdów osobowych
OSZEK TADEUSZ A.S.M. AUTORYZOWANY SERWIS MOTORYZACYJNY - 2016-11-07 - Ruda Śląska (śląskie)