SPECJALISTA DS. BEZPICZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPICZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłości działania oraz ochronie danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłości działania oraz ochronie danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BEZPICZEŃSTWA INFORMACJI W BIURZE AUDYTORA I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem "Specjalista ds. bezpiczeństwa informacji w Biurze Audytora i Kontroli Wewnętrznej" do 24.02.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 24.02.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Akademicka
Numer budynku pracodawcy: 2a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, udział w targach i wystawach
HYDRO - FLEX Cezary Mazur - 2016-06-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
Analiza i aktualizacja zapisów regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie poszczególnych gmin należących do Związku. Udzielanie informacji mieszkańcom odnoscnie sposobu postępowania z poszczególnymi rodzajami odpadów komunalnych, w tym o lokalizacji i godzinach pracy punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych, elektrycznych i elektronicznych, miejsc i godzin postoju samochodów podczas objazdowej zbiórki odpadów niebezpiecznych. Przyjmowanie zgłoszeń o napełnieniu pojemników na przeterminowane leki i zużyte bateria. Sporządzanie wykazu aptek, które zgłosiły konieczność opróżnienia pojemnika na nieywkorzystane leki. Bieżąca kontrola stanu zapełnienia 12 punktów zbiórki odpadów niebezpiecznych tzw. PZON oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów surowcowych będących własnościa Związku. Udział w odbiorze zużytego sprzątu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów niebezpiecznych zgromadzonych w PZON i w transporcie do unieszkodliwiania.Tworzenie wymaganych przez prawo dokumentów związanych z gospodarką odpadami: Kart Przekazania Odpadów, sprawozdań półrocznych i rocznych w imieniu gmin oraz zbierajacego i odbierajacego odpady, transportujacego, wytwarzajacego.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, zus-ów, prowadzenie akt osobowych, mile widziany stopień niepełnosprawności, kontakt e-mail: aneta.kujawa (at) biuroprofit.home.pl
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Piła (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników z krajów wszchodnich dla polskich pracodawców, kierowanie zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - Świtaj Artur - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
odpowiedzi na emaile z zapytaniami o ofertę firmy (również w języku angielskim), przeprowadzanie kalkulacji trasy, składanie ofert turystycznych
Jarosław Czyż JAR-TRANS - 2016-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według stanowiska
Handel i Usługi Gastronomiczne (B.Łozińska) - 2016-01-05 - Nowe Bagienice (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-03-23 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw reklamacyjnych i import części zamiennych do urządzeń art. gospodarstwa domowego
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami w firmie, zużycie wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2018-04-03 - Augustów (podlaskie)
kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul - 2016-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
czynności związane z reklamą i marketingiem w firmie, czynności biurowe
LECH RESORT & SPA - 2016-02-19 - Łeba (pomorskie)
Przyjmowanie towaru,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
dokładne sprawdzanie zamówienia nabywcy z punktu widzenia możliwości jego realizacji, prowadzenie ewidencji zamówień, ustalanie kolejności przesyłek, kompletowanie zamówień i sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, sporządzanie i ewidencja rachunków za przesłane towary, wysyłanie ulotek, folderów itp. zachęcających nabywców do dalszej współpracy, wysyłanie ofert nowych produktów (katalogi) do potencjalnych odbiorców, prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji, kontrolowanie opłat pocztowych za przesyłki pod względem ich aktualności, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
rozdzielanie zadań dla pracowników,kontrola wykonania przydzielonych zadań, czynności, nadzór nad pojazdami i urządzeniami technicznymi, obsługa programów MS Office oraz ewidencji odpadów, obsługa wagi towarowej, tworzenie harmonogramów pracy kierowcó, pozyskiwanie nowych dostawców/odbiorców, ofertowanie, negocjowanie cen i warunków handlowych, troska o klientów kluczowych, analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
REMONDIS POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Pietna (opolskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
Obsługa ładowarki
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Chełmiec (małopolskie)
- Kontrola prac spawalniczych, opracowywanie instrukcji spawania, sporządzanie raportów.- Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne spawalnicze, uzyskany dyplom Międzynarodowego lub Europejskiego Inżyniera Spawalnika, wymagany min. certyfikat do badań wizualnych VT2. Mile widziana licencja weryfikacji spawaczy. Mile widziane doświadczenie na w.w. stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: pemug (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie towaru do magazynu, jego wydawanie, ewidencjonowanie przepływów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Turza Śląska (śląskie)
BIEŻĄCW WSPARCIE PRACOWNIKÓW W ZADANIACH OPERACYJNYCH, ORGANIZACJA PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI SPEDYCYJNEJ, KONTROLA DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ, PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI SPEDYCYJNEJ, WSPÓŁPRACA Z KIEROWCAMI (W TYM Z UKRAINY) W ZAKRESIE POZYSKIWANIA DOKUMENTACJI I WYJAŚNIANIA NIEZGODNOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ASERTYWNOŚĆ, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY, UMIEJETNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z OBCNOKRAJOWCAMI, DOŚWIADCZENIE PRACY W SPEDYCJI, DOSWIADCZENIE PRACY BIUROWEJ ZWIĄZANEJ Z ROZLICZENIEM DOKUMENTACJI, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYM I ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-09-07 - Hajnówka (podlaskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
-UDZIAŁ W USTALANIU KOSZTÓW PRODUKCJI WYROBU -SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZDOKUMENTACJI OFERTOWEJ -PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z PRZEKSZTAŁCANIEM WYROBÓW ORAZ Z WDROŻENIAMI NOWYCH WYROBÓW-UDZIAŁ W PRZYGOTOWYWANIU PROCEDUR PRODUKCJI -WSPÓŁPRACĘ Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW -PRACĘ W BIURZE W SIEDZIBIE FIRMY
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Polkowice (dolnośląskie)