SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM Zielona Góra oferta pracy PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wierzbowa 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego
Nazwa pracodawcy: PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Wierzbowa 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Najpierw kontakt telefoniczny, CV na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Wierzbowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji faktur, przelewy bankowe, rejestry zakupów VAT, RMK - rozliczenia międzyokresowe, rozliczenia z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej
Przedsiębiorstwo Prod. Handlowo Usługowe Zalmet Sp. Jawna W.M.P. Zaleśkiewicz - 2016-10-03 - Rusinowo (kujawsko-pomorskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-08-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łuszczów Drugi (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Jaworzno (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
szkolenia w zakresie czasu pracy, rozliczania delegacji, szkolenia i wprowadzanie systemu RODO
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Radom (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
pozyskiwanie kontrahentów na rynkach wschodnich, bieżąca obsługa obecnej bazy dostawców odbiorców
Edmund Idkowiak "IDMAR"Zakład Produkcyjno-Usługowy Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Krosno (wielkopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Wymagana biegła znajomość jezyka niemieckiego w mowie i piśmie
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-11-19 - Gogolin (opolskie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Moszna (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż produktów firmy, prezentacja ofertyPraca na terenie południowo-wschodniej Polski i na miejscu
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2019-03-12 - Przyłęk (podkarpackie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klientów --telefoniczne budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami- informowanie o bieżących ofertach i promocjach
CALL CENTER INTER GALACTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Główne zadania:-programowanie działań resocjalizacyjnych,-realizowanie programów oddziaływań resocjalizacyjnych,-rozpoznawanie i diagnozowanie sytuacji problemowych wymagających profilaktyki lub resocjalizacji.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-09-03 - Gostynin (mazowieckie)
- zarządzanie dostępem do systemów informatycznych- analizowanie stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych w KMP Żory- udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego- administrowanie lokalane systemem rejestracji radiowej i telefonicznej
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-09-26 - Żory (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Witnica (lubuskie)
Rozwój handlu zagranicznego firmy (poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, współpracę i kontynuowanie trwałych relacji z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz koronnymi klientami) - Wykonanie założonych celów sprzedażowych - Wykonywanie analiz i raportów - Nadzór i obserwacja rynku oraz aktywności konkurencji - Przygotowywanie dokumentów eksportowych, nadzór nad zgodnością otrzymywanej oraz wystawianej dokumentacji z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi - Udział w targach branżowy
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Albertów (śląskie)
zarządzanie, planowanie, rozliczanie żywienia w ośrodku
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
1. pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań Centrum z uwzględnieniem aplikowania o środki z Unii Europejskiej 2. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów, programów, projektów związanych zzakresem działalności Centrum 3. koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Centrum,4. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej; 5. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywaniaproblemów społecznych, 6. prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych w jednostce, 7. organ. doskonalenia zawodowego pracowników Centrum oraz szkoleń i doskonalenie. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2019-05-07 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-10 - Dobrzyca (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
sporzadzanie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, ewidecja czasu pracy, kompletowanie badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników, wprowadzanie danych do systemu kadrowego,, współpraca z instytucjami państwowymi, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych pracowników, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,GUS
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-02 - Lubsko (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)