SPECJALISTA DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Kielce oferta pracy INSTYTUT OZE Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Data publikacji: 2018-08-29
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: INSTYTUT OZE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skrajna 41 A, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g zawodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (wynagrodzenie do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość), doświadczenie w pracach administracyjnych w dziale finansowym lub księgowości, min. rok doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń pracowników, wiedza z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), mile widziana znajomość programu ERP Optima, prawo jazdy kat B, wykazywanie inicjatywy oraz samodzielność w działaniu, chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność, rzetelność i skrupulatność.Zakres obowiązków: Obrót i weryfikacja dokumentacji księgowo-finansowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami, pomoc w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów księgowych, prowadzenie spraw w obszarze płacowym (ok 50 osób), sporządzanie list płac, deklaracji, rozliczeń podatkowych oraz innych wymaganych sprawozdań do US, ZUS, GUS, kontakt z instytucjami skarbowymi, wsparcie Działu księgowości w codziennych obowiązkach związanych z procesami księgowo-finansowymi, sporządzanie raportów finansowych, praca w programie księgowym ERP Optima.Dodatkowe informacje: Firma oferuje stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę elastyczny czas pracy, pakiet świadczeń dodatkowych, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe dla pracowników i ich bliskich, zaplecze socjalne, pracę przy ciekawych i nowatorskich projektach, możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, możliwość awansu, dużą samodzielność w działaniu, bezpośrednią komunikację oraz bieżącą informację zwrotną, zespół przyjaźnie nastawionych do siebie ludzi, którzy dbają o dobre relacje, atmosferę w pracy i po niej.
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT OZE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Skrajna 41 A, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt e-mail: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz List motywacyjny na adres rekrutacja (at) ioze.pl.W temacie maila prosimy o wpisanie Nr.Ref.SKP/09/2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Skrajna
Numer budynku pracodawcy: 41 A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 29.08.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Koordynacja prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne, przeprowadzanie analiz w zakresie potrzeb remontowych i inwestycyjnych , udział w komisjach przeglądów technicznych obiektów, sporządzanie sprawozdań z postępu robót, inne prace biurowe związane ze stanowiskiem pracy.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu - 2017-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
•obsługa dotychczasowych klientów,•realizacja zakupów,•udzielanie informacji ogólnych dotyczących Spółki;•organizowanie podróży służbowych;•wystawianie faktur,•udzielanie informacji inwestorom i jednostkom współpracującym ze Spółką;•wyszukiwanie danych i kontaktów potrzebnych w działalności Spółki;•pomoc w organizacji wyjazdów na targi i podczas wyjazdu na targi;•dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji w Spółce;•dbanie o dobry wizerunek Spółki;•inne prace zlecane przez bezpośredniego przełożonego.Umowa na o pracę na czas określony 3 lata, jedna zmiana, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, działania CSR, planowanie i koordynację działań z zakresu komunikacji wewnętrznej w organizacji, pisanie i redagowanie artykułów do mediów wewnętrznych, tworzenie materiałów informacyjnych, w tym także multimedialnych, organizację spotkań, konkursów i innych wydarzeń dedykowanych pracownikom
ANWIL S.A. - 2016-05-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
EKOMECH SP. Z O.O. KŁĘBOWIEC - 2016-03-03 - Kłębowiec (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2018-08-10 - Kiełpiny (wielkopolskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem pojazdów
FEBER Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Sieradz (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Doskonalenie i optymalizacja procesu produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, testy, próby, opracowywanie raportów, analiz wyników , monitorowanie jakości produkcji, surowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór nad robotami remontowymi, konserwacyjnymi i ich odbiór, prowadzenie książek obiegów budowlanych, itp. Umowa o pracę na czas określony 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Piła (wielkopolskie)
Organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie , organizacja dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu księgowego, archiwizacja dokumentów. Praca w godz. od 8,00 do godz. 16,00
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Borkowo (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie treści i opisów na stronach internetowych, nadzór nad stronami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rakowiska (lubelskie)
Zakres obowiązków obejmuje sprzedaż bezpośrednią nawozów, nasion, produktóworaz sprzętu dla sektora rekreacyjnego (w tym sportowego), komunalnego isadowniczego oraz pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie i pogłębianie relacjibiznesowych. Specjalista ds. produktu będzie odpowiedzialny za realizację planówsprzedażowych w wyznaczonym regionie. Dodatkowo będzie uczestniczył w targachogólnopolskich oraz regionalnych promując produkty firmy
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2016-09-21 - Trzciana (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klientów,przygotowywanie ofert handlowychrealizacja planów sprzedażowych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż oferty firmy, kontakt z klientem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Sporządzanie planów przedsięwzięć dyrektywnych oraz zleconych w zakresie zadań koordynowanych przez centralny organ logistyczny (COL). 2. Sporządzanie korekt centralnych planów rzeczowych oraz wniosków i propozycji zmian w planach finansowych w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 3. Monitorowanie wydatków finansowych oraz sporządzanie okresowych informacji dotyczących realizacji budżetu w zakresie zadań koordynowanych przez COL. 4. Obsługiwanie systemów informatycznych wspomagających procesy planowania budżetowego koordynatorów w IWspSZ. 5. Sporządzanie i aktualizowanie harmonogramów realizacji zadań w zakresie koordynowanym przez COL. Rodzaj umowy: umowa na czas określony (w celu zastępstwa pracownika w okresie 01.09.2018r.-27.08.2021r.).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
układanie czasu pracy, układanie profilu pracy, układanie i kontrolowanie tras, raportowanie w SAP, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koło (wielkopolskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
obsługa zapytań klientów, zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych, przetwarzanie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi, wsparcie klientów, współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie treści do materiałów reklamowych, mediów drukowanych i elektronicznych w komunkacji wewnętrznej, prowadzenie kampani reklamowych z wykorzystaniem strony internetowej, social media i innych form dotarcia do klienta (równiez tych tradycyjnych), koordynacja i zlecenia realizacji materiałów reklamowych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji projektów z agencjami reklamowymi eventowymi, interaktywnymi
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2017-12-29 - Opole (opolskie)