SPECJALISTA DS. ROZWOJU Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kosów Lacki (mazowieckie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Fidor (świętokrzyskie)
Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siepraw (małopolskie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, dokumentacji sprzedażowych i rozliczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
RRB INVEST Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie zamówieniami klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)
podpisywanie umów cywilno- prawnych
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-26 - Lubin (dolnośląskie)
specjalista ds marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Augustów (podlaskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-26 - Zielona Góra (lubuskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Szpachlowanie, malowanie
REMONTY DLA KAŻDEGO / POLSKA MARCIN KUBIAK - 2016-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie do systemu dystrybucyjnego produktu oraz dobór narzędzi potrzebnych przy promocji ( targi, strona www produktu, kampanie promocyjne w srdokach przekazu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-02-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
przewóz towarów pojazdami o dmc 40 ton
CARGO SPED TRANS Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-08-24 - Radzionków (śląskie)
Nadzór pracowników w krajach WNP, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt z agencjami pracy, prowadzenie bieżących spraw pracowniczych
GRUPA KSB SP. Z O.O. - 2017-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa specjalistycznych stacji treningowo- zabiegowych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Żory (śląskie)
-posprzedażowa obsługa klienta z językiem niemieckim: -weryfikacja zamówień internetowych, -sprzedaż produktów, -badanie satysfakcji klienta
BPO EMPLOYMENT SP Z O O - 2016-09-07 - Kraków (małopolskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
Organizowanie transportu owoców i warzyw, zamawianie samochodów, kontrola i realizacja transportu, przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Grójec (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
SPRZEDAŻ WYROBÓW MEDYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Wołów (dolnośląskie)
Staż w firmie: GB Granites Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)