SPECJALISTA Słupsk oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań Centrum z uwzględnieniem aplikowania o środki z Unii Europejskiej 2. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów, programów, projektów związanych zzakresem działalności Centrum 3. koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Centrum,4. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej; 5. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywaniaproblemów społecznych, 6. prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych w jednostce, 7. organ. doskonalenia zawodowego pracowników Centrum oraz szkoleń i doskonalenie. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory. Godz. pracy 7.30-15.30.
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. pozyskiwanie środków finansowych na realizację zadań Centrum z uwzględnieniem aplikowania o środki z Unii Europejskiej 2. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem planów, programów, projektów związanych zzakresem działalności Centrum 3. koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Centrum,4. przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej w powiecie w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej; 5. koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją powiatowej strategii rozwiązywaniaproblemów społecznych, 6. prowadzenie spraw dot. zamówień publicznych w jednostce, 7. organ. doskonalenia zawodowego pracowników Centrum oraz szkoleń i doskonalenie. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory. Godz. pracy 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność, odpowiedzialność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne do spełnienia na ww. stanowisko znajdują się na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty znajdują się na stroniewww.bip.pcpr.slupsk.pl nabory.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 17.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3b741e5918b06190b2e7911d4ab20f6
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klientów
Firma Handlowo Usługowa CENTER-TECH Marcin Spała - 2019-04-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego w formie korespondencji mailowej lub telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
- publikacje treći w internecie,- obsługa stron www.,- prace biurowe,- marteting internetowy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-12-10 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-01-30 - Kępno (wielkopolskie)
Opieka i kontakt z kluczowymi klientami firmy. Dokonywanie rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
jw
Wojskowe Biuro Historyczne - 2018-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna min. sprzętu AGD, kontakt z klientami z bazy, obsługa systemów wewnętrznych
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
dekorowanie ozdób choinkowych, kompletowanie wyrobów zgodnie z zamówieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, wystawianie dokumentów WZ i faktur, działaność marketingowa
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Szydłowiec (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji pojazdów spółki, nadzór nad transportem spółki, zlecanie przeglądów technicznych, UDT, okresowych kontroli, prowadzenie procedur rejestracyjnych, ubezpieczeniowych, podatkowych, nadzór nad terminalem paliwowym. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
SUEZ Bielsko-Biała S.A. - 2017-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przetwarzanie zwrotów (nadawanie numerów, przyjęcie wewnętrzne zwrotu, sortowanie). Współpraca z outletami. Obsługa biura (zamawianie materiałów biurowych, zamawianie artykułów spożywczych, dbanie o porządek, przyjmowanie paczek). Dokonywanie odczytów liczników (gaz, prąd, woda). Klimatyzacja – przeglądy coroczne. Winda – przeglądy comiesięczne i roczne.Praca na czas określony: 18 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw windykacjiMonitorowanie i obsługa systemu wierzytelności. Kontakt z klientem, średnie wykształcenie, obsługa komputera.
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie średnie. Sprzedaż materiałów eklsploatacyjnych, biurowych i urządzeń drukujacych. Wynagrodzenie + premia. Zakres obowiązków: obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl.
AMDRUK SC - 2019-03-12 - Jejkowice (śląskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji surowców, monitorowanie zapasów magazynowych, sporządznie dokumentów, m.in. RW,PZ. Przyjmowanie na magazyn materiałów, wydawanie materiałów na produkcję. Przeprowadzanie inwentaryzacji, wypełnianie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2200-2400 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
Naprawa pojazdów ciężarowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PHU "AGATKA" Agata Kurowska - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, terminowe zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, współpraca w ramach BHP, rozliczanie czasu pracy.
"AVRIL" sp.zo.o. - 2017-10-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizowanie i koordynacja transportów drogowych( międzynarodowe i krajowe)- Dbanie o jak najlepszą jakość i koszty organizowanych transportów- Kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z Przewoźnikami- Monitoring przebiegu transportu zal/rozl- Tworzenie i weryfikacja zapytań ofertowych- Ewidencjonowanie organizowanych transportów w bazie AKCES- Sporządzanie zleceń transportowych, przesyłanie awizacji do zainteresowanych
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Żory (śląskie)
Praca z klientami polegająca na pomocy w zorganizowaniu potrzebnych dokumentów, wypełnieniu i odesłaniu ich do kancelarii. Przed podjęciem pracy pracodawca organizuje szkolenie
VOTUM S.A. - 2016-01-13 - Opole (opolskie)
- Kontakty telefoniczne/pisemne z klientami oraz pracownikami w terenie. Opracowywanie ofert/projektów. Negocjacje handlowe. Realizacja zamówień. Kreowanie zapotrzebowania na oferowane produkty.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie typu ogólnego lub technicznego. Doświadczenie NIE jest wymagane. Znajomość komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) hth-ptt.pl
HTH - NOVOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)