SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
Data publikacji: 2018-03-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na czas określony: trzy lataGodzina zakończenia pracy: 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST)
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2018
Data zakończenia pracy: 19.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość procedur: Poznaj swojego klienta (ang. Know your customer, KYC), procedur Przeciwdziałaniu praniu pieniędzy (ENG. AML)Wymagane min. 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w branży IT, wykształcenie wyższe techniczne (w tym licencjat) albo wykształcenie wyższe w zakresie filologii angielskiej (w tym licencjat). Na oferowane 10 stanowisk, mile widziane osoby niepełnosprawne.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 29.03.2018
Oferta pracy ważna do: 18.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2018
Podobne oferty pracy
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
Rozliczanie klientów ukraińskich. Wykształcenie wyższe/średnie ekonomia/rachunkowość. Doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Biegła znajomość języka ukraińskiego. prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Radzymin (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Dębów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2016-11-10 - Siedlce (mazowieckie)
tworzenie i realizacja długofalowej strategii marketningowej, kształtowanie wizerunku firmy, realizacja kampanii marketingowych, kontrola budzetu marketnigowego, analiza prowadzonych kampanii, prowadzenie badań i monitoringu konkurencji
VGHP Spółka z o.o. Żywiec - 2018-04-04 - Żywiec (śląskie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie metod do produkcji, wykonywanie konstrukcji szablonu, modelowanie i stopniowanie szablonów w systemie, nadzorowanie produkcji wzorów, przygotowanie wszelkiego rodzaju wzorów zwiazanych z przygotowaniem produkcji.
Henri Lloyd Polska Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
kontrola i badanie w toku napraw elementów kolejowych,udział w odbiorach dokonywanych przez inspektora transportowego dozoru technicznego,kontrola prawidłowego utrzymania i eksploatowania urządzeń,kontrola końcowa
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
BADANIE POTRZEB KLIENTA I JEGO OBSŁUGA, REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, PRZESTRZEGANIE STANDARDÓW I PROCEDUR SIECI PLAY ITP.
TOMKOM TOMASZ KAŁUŻA - 2017-01-24 - Dębica (podkarpackie)
realizacja zadań związanych z dostawą wody i odbiorem ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Sp.zo.o. w Białogardzie - 2018-06-08 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji i czasu pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie, sporządzanie list płac, deklaracji;
PASO-TRADING Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Pabianice (łódzkie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-10-25 - Częstochowa (śląskie)
Do zadań specjalisty w zakresie psychiatrii Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Koszalinie należy przeprowadzanie badań oraz wydawanie opinii zgodnie z zarządzeniem MinistraSprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS.2016 r.76).
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu,przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób zarejestrowanych w tutejszym urzędzie.GIEŁDA PRACY:16.07.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Krapkowice (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych
SUNRISE SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - 2015-11-20 - Poznań (wielkopolskie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z zagranicznymi placówkami wykonującymi badania laboratoryjne, kontakt z lekarzami i pacjentami z innych miast w celu wykonywania badań laboratoryjnych
Centrum Medyczne Św. Łukasza - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń produkcyjnych, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wiechlice (lubuskie)