SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO (D) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO (D)
Wynagrodzenie: do 2 200,6 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu,przygotowywanie towaru do wysyłki.
Data publikacji: 2017-08-10
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu,przygotowywanie towaru do wysyłki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200,6 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO (D)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200,6 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.Projekt "Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarnów (III) Mój rozwój, moja szansa" realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 8 Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywizacja zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera; pakietu MS OFFICE, mile widziana znajomość języka angielskiego, doświadczenie w pracy biurowej min. poł roku. Zakres obowiązków: obsługa klienta e-mailowa i telefoniczna, koordynowanie realizacji zamówień, przygotowywanie ofert produktów do sklepu, przygotowywanie towaru do wysyłki. Praca w Tarnowie na jedną zmianę od 8:00- 16:00, wynagrodzenie 2200,60 zł brutto.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2017
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 05.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM, ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ I PRZEKAZYWANIE NA PRODUKCJĘ.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ZIBI" ZBIGNIEW PAWELA - 2017-11-22 - Oświęcim (małopolskie)
Doskonalenie i optymalizacja procesu produkcji, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, testy, próby, opracowywanie raportów, analiz wyników , monitorowanie jakości produkcji, surowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z chin. Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy). Realizacja założonych budżetów sprzedaży. - Wymagany język chiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z chin. - Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje do Chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności negocjacyjne, duża wiedza z zakresu kultury chińskiej. Wymagana znajomość j. chińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Opracowanie i realizacja planów sprzedażowych i marketingowo - reklamowych;Dbanie o pozytywny wizerunek Spółki;Promowanie usług z oferty Spółki;Kreowanie informacji prasowych oraz utrzymywanie bieżącego kontaktu z mediami;Gromadzenie informacji i publikacji prasowych dotyczących Spółki w zakresie reklamy;Monitorowanie stałej dostępności materiałów wykorzystywanych w promocji;Podejmowanie wszelkich działań mających na celu osiągnięcie planu sprzedaży;Stałe pilotowanie wykorzystania powierzchni handlowych, sporządzanie ofert i umów;Utrzymanie stałej współpracy z Najemcami oraz instytucjami organizującymi akcje reklamowe;Aktualizacja strony Spółki.
Miejskie Centrum Handlowe STARA BETONIARNIA Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Gostynin (mazowieckie)
Specjalista ds.logoistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Pisarzowice (opolskie)
praca na terenie gminy Sochocin
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY W SOCHOCINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-01-23 - Sochocin (mazowieckie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
Rozwiązywanie funkcjonalnych i technicznych incydentów występujących w obrębie SharePoint. Wspieranie kluczowych sieci użytkownika. Utrzymywanie dokumentacji technicznej. Udział w rozwoju usług platformy SharePoint.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowanie strategii marketingowych,- analiza i segmentacja rynku mat. budowlanych,- prace admin.biurowe,- kontakt z dostawcami i odbiorcami,- przyjmowanie i opracowywanie zamówień towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji zgodnej z PN-EN ISO/IEC 17025; wydawanie decyzji, instrukcji i dyspozycji w sprawach dotyczących kierowanego przez siebie odcinka pracy; organizowanie pracy laboratorium metalograficznego.
WALCOWNIA RUR ANDRZEJ SP. Z O.O. - 2018-01-03 - Zawadzkie (opolskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-07-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chinskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca przy montażu konstrukcji drewnianych typu: taras, zadaszenia, wiaty; malowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Mysłowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa kadrowo-płacowa
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Dąbie (wielkopolskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w sprzedaży, wyksz. wyższe po kierunku związanym ze sprzedażą
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych oraz imprez w celu zapewnienia działalności sportowo-rekreacyjnych na terenie Gminy, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań w zakresie sportu, rekreacji i czynnego wypoczynku, przygotowanie, prowadzenie, koordynowanie imprez i zawodów z udziałem szkół oraz klubów z terenu Gminy, opracowywanie kalendarza imprez sportowo-rekreacyjnych, archiwizowanie materiałów i dokumentacji związanej z organizowanymi imprezami, tworzenie amatorskich sekcji sportowych, przygotowywanie kalkulacji powierzonych imprez, rozliczeń końcowych i przedłożenie do akceptacji, przedstawienie propozycji rozszerzenia działalności.
Gminna Instytucja Kultury i Biblioteka w Łęczycach z siedzibą w Strzebielinie - 2017-12-04 - Strzebielino (pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów i wycen na roboty w zakresie budowy linii i stacji elektroenergetycznych zapytania ofertowe do podwykonawców materiałów wyszukiwanie i analizowanie zapytań ofertowych.
SAG ELBUD GDAŃSK S.A. - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Pracownik biurowy. Kontakt tel. 501 777 992
ŚWIĘTOKRZYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRIMEX" Spólka Jawna Rojek Danuta, Rojek-Tumulec Anna, Rojek Marek - 2017-02-23 - Rudki (świętokrzyskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)