SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Pieńków oferta pracy Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Pieńków (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-152 Pieńków 11, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Data rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pieńków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czosnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętności związane z ruchem drogowym i kierowaniem pojazdami
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, zaangażowanie i samodzielność w działaniu. Umiejętność inicjowanie i podtrzymywania dobrych relacji, wysoki poziom kultury osobistej, praktyczną znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Stacyjna 5, 30-851 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca.warszawa (at) amara.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Stacyjna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w sklepie ogólnospożywczym
Sklep Wielobranżowy "ABC" Mirosława Słaboszewska - 2016-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
jw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-08-27 - Chełm (dolnośląskie)
Praca związana z obsługą klienta, realizacja zamuwień, wystawianie faktur, organizowanie transportu.
ZAMKON ARMATUREN K. Zamczewski S.J. - 2017-03-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- sporządzanie ofert i kalkulacji- prowadzenie dokumentacji dot. utrzymania bocznicy kolejowej
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Dębica (podkarpackie)
- Nadzór nad zgodnością działu Group Operations z wymogami procesowymi księgi głównej oraz z wymogami procedurlanymi dotyczącymi ustawy Sarbarnesa-Oxleya; - Budowanie relacji partnerskich z działem Operations odpowiedzialnym za procesy i funkcje kontrolne oraz czynności przeprowadzone na księdze głównej; - Komunikacja, monitorowanie i eskalacja wskaźników ryzyka w danym regionie oraz - w razie potrzeby - wdrażanie działań naprawczych; - Zapewnienie, iż wszelkie zdarzenia operacyjne w ramach procesów SOX i GLAO oraz niekompletne testy czy incydenty są przejrzyste i objęte odpowiednimi wymaganiami sprawozdawczymi; - Pozostałe czynności pomocnicze.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta sprzedaż ubezxpieczeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w
Szkoła Podstawowa Nr 141 im. mjr. Henryka Sucharskiego - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Szpachlowanie, gruntowanie, lakierowanie pistoletami kubełkowymi oraz pompami hydraulicznymi
Fabryka Maszyn Leżajsk Nowa Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Leżajsk (podkarpackie)
-KONTROLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PWK OHP-PRZYGOTOWANIE PROTOKOŁU KONTROLI-PROWADZENIE REJESTRU KONTROLI-
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
ASTOR Marek Plewa - 2016-03-22 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmyUWAGA: CV prosimy kierowć na : praca (at) golden-line.eu. z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila.
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru, wysłka towaru. Prowadzenie dokumentacji firmy. Robienie zestawień sprzedaży.Miele widziana zanjość branży rolniczej
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Działania sprzedażowe; pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów; aktualizowanie treści reklamowych w serwisach branżowych i szkoleniowych; bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży; udział w branżowych konferencjach i targach. Obowiązki dotyczące planowania i organizacji szkoleń; planowanie kampani szkoleniowych; obowiązki związaną z organizacją szkoleń; kontakt z trenerami; współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi; rejestracja uczestników na szkolenia; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; obowiązki dotyczące administracji i organizacji biura; zakup materiałów biurwch, negocjacje cenowe, obieranie telefonów i kontakt telefoniczny z klientem. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
praca na stanowisku pracownik sprzedaży,poszukiwanie nowych kontrahentówi utrzymywanie kontaktów z obecnymi,
Hurtowania Drobiu "KOKO" Jolanta Kozyra - 2016-07-07 - Dulowa (małopolskie)
Specjalista ds.rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brzeg (opolskie)
- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-07 - Zaczernie (podkarpackie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez: - stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów.Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców.Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków.Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych.Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji. Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Wysoka Kamieńska (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych.
Instalatorstwo elektryczne Grzegorz Florczak - 2016-05-31 - Słupno (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Swarzędz (wielkopolskie)
Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby BHP. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę w zastępstwie - 1 rok, praca na jedną zmianę 7,35h/dziennie od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-08-01 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie współpracy z instytucjami biznesu nauki; pozyskiwanie partnerów biznesowych i nowych członków Izby na terenie Polski Zachodniej; promowanie działalności Izby; organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji; realizacja projektów dofinansowanych ze środków UE, prowadzenie biura Oddział Izby.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)