SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO Lubin oferta pracy MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MONTAŻU ELEKTRYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie techniczne, doświadczenie w zawodzie, praktyczna umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, podstawowa znajomość układów napędu elektrycznego, podstawowa znajomosć układów przekształtników (prostowniki, falowniki), mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub j. angielskiego, pełna dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w delegacji na terenie całej Polski wg zleceń), dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień SEP, uprawnienia osoby dozoru górniczego o specjalności elektrycznej
Nazwa pracodawcy:
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wójta Henryka 47, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Wójta Henryka
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad obowiązującymi procedurami i rutynami.
TESCO (POLSKA) Sp.zoo Supermarket - 2016-10-12 - Limanowa (małopolskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
W naszym zakresie działania obejmują:montaż oznakowania drogowego, urzadzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, drogowych barier ochronnych, balustrad mostowych, barier zabezpieczających ruch pieszych, oznakowania aktywnego, konstrukcji wsporczych oznakowania w tym bramownic, wysięgników, konstrukcji zasilania solarnego wraz z fundamentami
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Radom (mazowieckie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalenie trybu i warunków realizacji zleceń transportowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych;-Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych: -ustalenie warunków przeprowadzenia transportu,-koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów;-bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóżnienia, sytuacje kryzysowe, awarie;-troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta;-Monitorowanie jakości świadczonych usług przez podywykonwaców;-Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: ul. Irysowa 9 55-040 Bielany Wrocławskie Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obsługa dokumentów ZUS, praca z klientami. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
PROSTE PODATKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Lublin (lubelskie)
KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SPIŻARNIA SP. Z O.O., SP.K. - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
PRACA JAKO SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży w strukturach call center, B2B lub jako konsultant, doradca. Umiejętność pracy z klientem (sprzedaż telefoniczna/ sprzedaż B2B). Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych. Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji. Umiejętność utrzymania długofalowych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: poczta (at) starvestgroup.pl
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie lokalnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła współpraca z oddziałami zagranicznymi, opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w opracowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wsparcia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztorysów projektów do ogólnej oferty dla klienta.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu/eksportu materiałów- współpraca z dostawcami i klientami firmy- przyjmowanie dostaw, ewidencjonowanie dostaw
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Żory (śląskie)
reprezentowanie firmy na zewnątrz, udział w targach i konferencjach, pozyskiwanie nowych klientów, stały kontakt z obecnymi klientami i rozwiązywanie problemów
HK LOGISTIC Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Pszczyna (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Maszewo (zachodniopomorskie)
prowadzenie kadr i księgowości
MERKURY TRANS sp z o.o Karbowski Ryszard - 2016-02-22 - Walichnowy (łódzkie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie kontahentów z krajów Unii Europejskiej i całej Europy wschodniej
Pol - Foods Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łuków (lubelskie)
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)