SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w sprzedaży, wyksz. wyższe po kierunku związanym ze sprzedażą
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 218A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, doświadczenie w sprzedaży, wyksz. wyższe po kierunku związanym ze sprzedażą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Wrocławska 218A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny: 62/738-10-43email: pwf (at) pwf-folia.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 218A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Weryfikowanie zamówień, pomoc klientom podczas procesu składania zamówienia oraz po zakupie, kontakt z klientami za pomocą e- maili oraz chata, wdrażanie nowych procedur oraz usprawnień, dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta
KINGUIN POLAND Sp.z o.o. - 2017-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
naprawa i remont skrzyni biegów
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
- Aktywna sprzedaż kaw i herbat w parciu o zdobytą wiedzę. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 16,00 zł/brutto/godzinę (2600 zł brutto na miesiąc). Praca na umowę zlecenie na 6-8 tygodni z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Zlecenie w godzinach: 09:00-21:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie w handlu. Mile widziana obsługa kasy fiskalnej. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu podstawowym. Kontakt telefoniczny (76-844-27-02 wew. 31; 535-962-818) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:30-16:30 lub e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji, organizacja przedsiewzięć na rzecz rynku pracy np. seminaria
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie mebli do montażu, montaż mebli u klienta, dopasowanie do pomieszczenia i wykonania mebli.
Molas Mirosław - 2017-02-22 - Wierzba (lubelskie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami , gdy zachodzi potrzeba. Zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
1.Organizacja kursów zawodowych2.Nadzór nad przeprowadzanymi kursami3.Prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych4.Promocja szkołyWięcej informacji dot. rekrutacji na w/w stanowisko na stronie internetowej: medyk-rawicz.com.pl
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-08-29 - Rawicz (wielkopolskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW. ZBUDOWANIE I REALIZACJA STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ I MARKETINGOWEJ OPARTEJ O RYNEK WSCHODNI
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Utrzymywanie w należytym stanie wyposażenia kontrolno-pomiarowego, wykonywanie badań nieniszczących, opracowywanie wyników badań.
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawełek - 2016-12-12 - Mielec (podkarpackie)
Windykacja należności, rozliczanie paliwa, przygotowywanie zestawień obrotów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- akupunktura- masażOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 2 lataMiejsce wykonywania pracy: Mikołów Praca w dniach i godzinach: pn-pt godz.9.00-13.00
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Mikołów (śląskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
Realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, przygotowanie listów marketingowych, tworzenie ofert handlowych, dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur tylko w weekendy !!!
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET Matuszewski Zenon - 2016-02-15 - Konieczno (świętokrzyskie)
Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji. ZADANIA PODSTAWOWE:1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów;3) oraz konserwacji urządzeń i instalacji;4) inicjowanie opracowania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;5) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;6) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;7) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;8) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;9) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;10) inicjowanie opracowanie planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;11) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie usuwanie awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;13) inicjowanie utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;14) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;15) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;16) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;18) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-03-28 - Legionowo (mazowieckie)
koordynowanie i nadzór nad pracą konserwatorów i dozorczyń, opiniowanie i rozpatrywanie wniosków lokatorskich w sprawach remontów, ustalanie potrzeb w zakresie remontów, przygotowywanie umów na roboty budowlane, uczestniczenie w odbiorach technicznych robót, kontrola jakości wykonania prac zleconych, egzekwowanie usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji, udział w komisjach przetargowych, prowadzenie rejestru wykonanych robót oraz zawieranych umów, prowadzenie książki obiektu budowlanego i innej dokumentacji technicznej budynku, obsługa programów do kosztorysowania
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z obywatelami z Ukrainy, zarządzanie zasobami ludzkimi, praca w zespole, sposoby radzenia sobie ze stresem, sposoby rozwiązywania konfliktów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej Spółki, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, rozliczenia z ZUS i US, praca w programie Płatnik,ewidencja czasu pracy,sprawozdawczość GUS i na potrzeby Zarządu Spółki, obsługa Sekretariatu
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. - 2016-02-16 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
planowanie i wdrażanie metod promocji, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, analizowanie potrzeb klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Malbork (pomorskie)