SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI Koszalin oferta pracy Sąd Okręgowy w Koszalinie
Stanowisko: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Data publikacji: 2016-06-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku informatyka lub pokrewnym, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość systemów informatycznych oraz praktyczna umiejętność ich administrowania: 1. Windows Server 2003,2008 i 2012 R2 (lub nowszy) , 2. MS SQL Server 2014 lub inne bazy danych, 3. Windows XP, 7 oraz 8.1, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie specyfikacji technicznych oraz podręczników z zakresu informatyki, znajomość tworzenia baz danych i zapytań w języka SQL, praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office- Szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie www.koszalin.so.gov.pl zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-7/16
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Ludwika Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie BIP Sądu Okręgowego www.koszalin.so.gov.pl Wymagane dokumenty należy przesłać/złożyć na adres: Dyrektor Sądu Okręgowego w Koszalinie ul. Waryńskiego 7 75-950 Koszalin z dopiskiem na kopercie: konkurs na stanowisko informatyka wraz z podaniem sygnatury konkursu (Sygn. Nr. K-110-7/16 ) lub złożyć bezpośrednio w biurze podawczym Sądu Okręgowego w Koszalinie, w zaklejonej kopercie -adresowanej j.w. w terminie do dnia 24 czerwca 2016 roku .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Ludwika Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: sądownictwo - Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.06.2016
Data dodania oferty pracy: 17.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę , prowadzenie dokumentacji personalnej , sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia
Kmorder Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu, handlu i grafiki komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
-wyszukiwanie ofert na produkty i usługi niezbędne do realizowania projektów; - obsługa procesów logistycznych; -planowanie i koordynacja zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji; - współpraca z firmami spedytorskimi i transportowymi; - współpraca z dostawcami i odbiorcami w tym z firmami zagranicznymi; - obsługa zagadnień związanych z prowadzeniem magazynu i komputerowego programu do jego obsługi; - optymalizacja kosztów logistyki, gospodarki magazynowej i procesów logistyki; - nadzór nad obiegiem dokumentów zakupowych; - raportowanie stanów magazynowych; - uczestniczenie w imprezach branżowych i targowych;- wyjazdy służbowe związane z pełnionymi obowiązkami.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta w związku z ubezpieczeniami (zawieranie umów, kompletowanie dokumentów, obsługa różnego rodzaju programów do ubezpieczeń).
Kubarski Jakub ABC Finanse - 2017-11-22 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie sklepu internetowego, przygotowanie oferty, kontakt z klientem, przgotowanie produktów, prowadzenie dokumentacji, magazynowanie porduktów, segregowanie produktów na magazynie, proste prace biurowe, samodzielność
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2016-10-04 - Jasło (podkarpackie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
rozliczanie mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN" - 2016-08-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pakowanie i produkcja makaranu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ALTIT TADEUSZ HASKA - 2015-12-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientem-przygotowywanie i złożenie oferty, monitorowanie zamówień -prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientem-realizacja i rozwój strategii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży,-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kluczbork (opolskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
Kompletowanie i kontrola faktur za surowce, kontrola i kompletowanie dokumentów przyjęcia do magazynu, wysyłanie i monitorowanie realizacji zamówień
FM BRAVO SP. Z O.O. ZAKŁAD 42 W SZCZYTNIE - 2016-10-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn introligatorskich, pakowanie, klejenie, falcowanie, umiejętność pracy z różnymi materiałami introligatorskimi.Mile widziane doświadczenie zawodowe i znajomość obsługi maszyn introligatorskich.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Sulejówek (mazowieckie)
M. in. sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do PFRON i OHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych; kontakt z urzędami administracji publicznej, obsługa klientów biura
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-04-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Realizacja planów sprzedaży spółki. Poszukiwanie nowych klientów. Poszukiwanie nowych rynków. Prowadzenie korespondencji.
TIOR Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Przemyśl (podkarpackie)
Kontakt osobisty lub tel: 516 004 848(w celu umówienia się na spotkanie).Praca na 1 zmianę w godz. 8-16.Zamawianie części do przyczep oraz naczep.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-22 - Andrychów (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów i czasu nieobecności pracowników, przygotowywanie dokumentów dot. zatrudnienia i zwalniania pracowników, ewidencja faktur, kontakt z Biurem Rachunkowym, poczta wychodząca i przychodząca, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wilków (dolnośląskie)
Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bhp; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania zasad i warunków bhp; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych, przebudowywanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu przestrzegania zasad i warunków bhp; prowadzenie szkoleń i udzielanie instruktaży z zakresu bhp; opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów bhp.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
Prace budowlane wysokościowe przy montażu konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Radom (mazowieckie)
telefoniczne podtrzymywanie oraz nawiązywanie relacji z kontrahentami, promocja produktów firmy w kontaktach z kontrahentami, aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów, wprowadzanie zleceń, obsługa reklamacji
Intec Medical sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. wynagrodzeń - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-11-10 - Sanok (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pleśna (małopolskie)
obsługa ruchu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
Praca w księgowości, analiza danych, tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych (sprzedaż mat.budowlanych ) , monitorowanie i analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywaniestałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)