SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Jasło oferta pracy "HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: "HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana i Jędrzeja Śniadeckich 19, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator baz danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Administrator baz danych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Nazwa pracodawcy: "HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 19, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Zgłoszenie wolnego miejsca pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: W dni robocze, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja i obróbka pozostałego szkła, włączając szkło techniczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data dodania oferty pracy: 05.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
Obsługa klientów, przyjmowanie towarów, wprowadzanie towarów do systemu komputerowego, sprzedaż w oparciu o program komputerowy WF-MAG
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Metalowego POMET Wronki - 2016-10-26 - Gębarzewo (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa oraz pomoc klientówWystawianie faktur sprzedaży Sprawdzanie poprawności faktur i ich korygowanieAnalizę spływu należnościKontrolę płatności zgodnie z wystawionymi fakturamiProwadzenie korespondencji z klientami w zakresie należności oraz obsługiStosowanie zasad i nadzór nad prawidłowym obiegiem wystawionych dokumentówKontrola prawidłowego księgowania faktur sprzedaży w systemie ERPWsparcie procesu zamknięcia miesiącaAnalizy wartościowo-ilościowe w zakresie rachunku wyników (sprzedaż) i bilansu (należności)Inne zadania w zakresie działu finansowego-administracyjnego,
Agencja Ma&Ma Daniel Kędzierski - 2018-04-24 - Rumia (pomorskie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2018-01-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych (oferowanie, przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności), Organizowanie działań marketingowych. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą tel. w godzinach 7-15 oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2015-11-16 - Słupsk (pomorskie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
- budowanie bazy potencjalnych klientów,- tworzenie ofert e-mailowych,listowych,- działania marketingowe/tworzenie plakatów,- obsługa urządzeń biurowych, faks, skaner,ksero,drukarka.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
handel bużuterią, umowa o pracę na okres próbny lub umowa pośrednictwa handlowego.
F.J. GOLD-POINT KEVIN CHARCHUT - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie procesów wokół działań podejmowanych przez Zarząd;Główne kompetencje, które są niezbędne w wykonywaniu obowiązków to umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, asertywność, elastyczność, dokładność, zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to ważne ogniwo komunikacji z zewnętrznymi podmiotami i realizacji projektów biznesowych podejmowanych przez Spółkę.Zakres obowiązków: -Profesjonalna obsługa sekretariatu;-Odpowiedzialność za sprawne działanie biura firmy;-Koordynacja bieżących spraw administracyjno -biurowych;-Ścisła współpraca z prawnikiem, księgową i innymi konsultatami;-Udział w projektach biznesowych spółki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawień, sprawozdań, raportów okresowych i rozliczeń;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarzeń firmowych, obsługa spotkań biznesowych i podróży służbowych;-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu stażów;Zarządzanie kalendarzem spotkań;Miejsce pracy: Wrocław ul. Piłsudskiego.Kontakt kandydatów z pracodawcą wyłącznie e-mail. Oferta pracy znajduje się w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac asystenckich w serwisie samochodowym
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Leszno (mazowieckie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
praca jako specjalista ds. obsługi imprez
USŁUGI GASTRONOMICZNE MAŁGORZATA ŁUKASZYK - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zadania na stanowisku:•współpraca z instytucjami ochrony środowiska, •zbieranie, przetwarzanie, ewidencjonowanie danych dotyczących ochrony środowiska niezbędnych do sporządzania raportów, sprawozdań, opłaty za korzystanie środowiska,•monitorowanie przepisów dotyczących ochrony środowiska i funduszy UE,•opracowywanie procedur i instrukcji środowiskowych,•dbanie o terminowe wywiązywanie się z obowiązków określonych przepisami prawa,•udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego na realizacje zadań inwestycyjnych
OPEC-INEKO Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
ewidencja rozliczanie czasu pracy pracownikównaliczanie płacrozliczanie delegacji słuzbowych pracownikówarchiwizacja i przechowywanie dokumentówpomoc w drobnych pracach księgowychobsługa biura.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zator (małopolskie)
- praca biurowa, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów eksportowych.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-11-09 - Gorzanów (dolnośląskie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
- obsługa procesu sprzedaży przez internet na portalu e-bay
Mirosław Gockowiak - 2016-08-09 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac ogrodniczych, porządkowych
Przedsiębiorstwo Budowy i Konserwacji Terenów Zieleni "IRBUD" Sp. z o.o. - 2016-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola parametrów jakościowych surowców i produktów, monitorowanie systemu HACCP, kontrole produkcji, audyty wewnętrzne, przygotowywanie i wysyłanie próbek do badań laboratoryjnych, sporządzanie sprawodzdań i analiz okresowych prowadzonych kontroli w dziale zapewnienia jakości
INDROL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-03-18 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Wspólpraca z dostawcami warzyw i owoców. Zawieranie umów kontraktacyjnych z dostawcami surowca oraz ich rozliczanie. Monitorowanie dostaw surowca.
Chłodnia MORS Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Zamość (lubelskie)
Przeprowadzanie rocznych analiz BHP. Prowadzenie wstępnych szkoleń, opracowywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Pomiechówek (mazowieckie)