SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH (298J) Karczew oferta pracy SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH (298J)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH (298J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień rachunkowych i podatkowych związanych z ewidencją środków trwałych i WNiP(oprogramowanie). Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie,motywacja do nauki i rozwoju. Kominukatywna znajomośc języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy: SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym w godzianch 8-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczew
Ulica pracodawcy: ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 80
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów z drobiu, przetwórstwo drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sodowanie karoserii i podzespołów mechanicznych.Oczyszczanie karoserii metodą sodowania tj. ekologiczna metoda nie niszcząca metalu stosowana w renowacji pojazdów zabytkowych przy demontażach, konserwacja i obsługa techniczna samochodów, prace demontazowo-montażowe w zakresie sodowania karoserii i podzespołów mechanicznych, konserwacja podwozia i nadwozia pojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łęgowo (lubuskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-05-27 - Rożnowice (wielkopolskie)
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1. Prowadzenie monitoringów Punktów Opieki Dziennej na terenie Wrocławia.2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych zadania.3. Koordynacja pracy Dziennych Opiekunów.4. Ewidencjonowanie czasu pracy Dziennych Opiekunów.5. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizowane działania.6. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z monitorowaniem Punktów Opieki.7. Prowadzenie ewaluacji zadania.8. Sporządzanie raportów z ewaluacji zadania9. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.10. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 11. Współpraca z Dyrekcją WCI oraz Koordynatorem w zakresie realizacji zadania.12. Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z działaniami prowadzonymi w ramach zadania.13. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 3.07.2018r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Izabela Duszyńska-Bober, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-19 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie umów, zleceń, prowadzenie korespondencji, tłumaczenia dokumentów, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera: system Windows, programy księgowe: ALA, AGA, EWA, segregowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych. Praca stacjonarna jak i również w terenie (Małopolska).
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-01-27 - Przyborów (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Kontakt telefoniczny z klientem. Sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem 4Life Direct.Wykształcenie średnie. Komunikacja i zaangażowanie.
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień, odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, monitorowanie statusu zamówień towarowych, nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Krosno (podkarpackie)
ZGODMIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Białobrzegi (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa programów kadrowych i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Zadania na stanowisku:•współpraca z instytucjami ochrony środowiska, •zbieranie, przetwarzanie, ewidencjonowanie danych dotyczących ochrony środowiska niezbędnych do sporządzania raportów, sprawozdań, opłaty za korzystanie środowiska,•monitorowanie przepisów dotyczących ochrony środowiska i funduszy UE,•opracowywanie procedur i instrukcji środowiskowych,•dbanie o terminowe wywiązywanie się z obowiązków określonych przepisami prawa,•udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego na realizacje zadań inwestycyjnych
OPEC-INEKO Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, kontrola dostaw, utrzymanie stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bogacica (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, kontakt z bieżącymi klientami, promocja firmy w mass mediach, prezentacja oferowanych usług, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Dębostrów (zachodniopomorskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;- Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;- Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; - Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;- Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie przemieszczania towarów; dostarczanie towaru zgodnie z zamówieniem klienta we wskazane miejsce i czas,opytymalizowanie kosztów dostawy,dokonywanie wyboru procedury zakupów i analiza ich stanu; obsługiwanie zamówienia i organizowanie transportu za pomocą system. informatycznych, współpraca ze spedycjami i firmami transportowymi, komunikacja z klientami w tym zagranicznymi, opracowanie rozwiązań w obszarze logistyki, analiza i kontrola kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Hornówek (mazowieckie)
Zakup materiałów i części zamiennych, zamawianie usług serwisowych i transportowych, sprzedaż używanych maszyn i urządzeń, Negocjacje cenowe i wyszukiwanie na rynku nowych dostawców materiałów i części zamiennych, nadzór nad terminowością dostaw, Obsługa programu do zamówień, rozliczanie faktur i niezgodności, miesięczne rozliczanie usług kurierskich
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-07-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analizowanie rynku i ofert konkurencji,- pozyskiwanie nowych klientów,- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,- analizowanie wyników sprzedazy,- tworzenie ofert handlowych,- negocjowanie umów i warunków handlowych,- proponowanie działań usprawniających sprzedaż,- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)