SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Lublin oferta pracy 4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem; Kontakt telefoniczny z klientem. Sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem 4Life Direct.Wykształcenie średnie. Komunikacja i zaangażowanie.
Data publikacji: 2016-06-17
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: 4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 MAJA 16, 20-410 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem; Kontakt telefoniczny z klientem. Sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem 4Life Direct.Wykształcenie średnie. Komunikacja i zaangażowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Zaangażowanie
Nazwa pracodawcy:
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.4lifedirect.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.4lifedirect.pl
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 132
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.06.2016
Data dodania oferty pracy: 16.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i obsługę szkoleń w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (do 31.12.2018 r.) z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Realizacja planów handlowych. Doświadczenie w sprzedaży będzie Twoim atutem. Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji. Kontakt telefoniczny (535-888-505) lub e-mail: biuro (at) proedukacja.edu.pl
PROEDUKACJA PAWEŁ SERWA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, weryfikacja i kompletacja dokumentów, wydruki dokumentów i faktur, fakturowanie kontrahentów, obsługa firmowych programów i aplikacji, realizacja zamówień kontrahentów. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + po okresie próbnym premia;. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00, 11:00-19:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie w obsłudze telefonicznej i bezpośredniej klienta. Kontakt osobisty (ul. Roździeńska 1 B, 40-382 Katowice) w godz.: 8:00-14:00.
KOLPORTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-14 - Katowice (śląskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie wizerunku firmy na rynku, pozyskiwanie klientów dla firmy, prowadzenie bieżącej obsługi klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Chrzanowo (mazowieckie)
Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)
Sprzedażproduktów i usług, pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa programów. Przyjmowanie reklamacji, promocje, reprezentacja przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Włodawa (lubelskie)
wykonywaie mebli tapicerowanych. Wymagane doświadczenie zawodowe
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Piaski (wielkopolskie)
nadzór nad prawidłową pracą działu produkcji, przygotowanie dokumentacji i raportów z procesu produkcji, zwiekszenie poziomu efektywnego funkcjonowania produkcji
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łącko (małopolskie)
- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)
Tworzenie kosztorysów,tworzenie i zbieranie ofert handlowych, przygotowywanie umów,tworzenie harmonogramu (grafiku) prac,uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń,tworzenie kompletu dokumentacji wraz ze zdjęciami,rozliczanie robót,uczestnictwo w spotkaniach z właścicielami nieruchomości,współpraca z zespołem firmy
kontakt przez OHP - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O - 2016-08-08 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw
"BMS" A. Mateńko i Wspólnicy Sp. J. - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Uzupełnianie bazy danych systemu (tworzenie technologii produkcyjnych). Tworzenie dokumentów wydania zewnętrznego. Meldowanie produkcji. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego. Tworzenie harmonogramu produkcyjnego dla drukarni. Kontakt z przedstawicielami handlowymi w sprawie niekompletnych wysyłek i działań naprawczych. Praca w godz. 7-15, 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu zarządzaniazasobami ludzkimi, analizowanie wyników osiąganych przez słuchaczy, prowadzenie konsultacji dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, opracowywanie pakietów dydaktycznych, programów kursów i szkoleń.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych. Rozliczanie iprowadzenie ewidencji czasu pracy. Prowadzenie rozliczeń wzakresie urlopów izwolnień lekarskich pracowników. Opracowywanie analiz iraportów związanych zzatrudnieniem iwynagrodzeniami. Sporządzanie dokumentów/deklaracji dla ZUS, US, GUS iPFRON. Sporządzanie list płac. Doradztwo w zakresie prawa pracy.Umowa na zastępstwo, jedna zmiana.Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.pl
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2017-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert handlowych do klientów, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej.
Amma Udzielak & Udzielak s.c. - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużeni,a wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , przekazywanie spraw do KRD prowadzenie ewidencji spraw sądowo- komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , raportowanie wyników z prowadzonych działań windykacyjnych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych. Wystawianie faktur sprzedaży na zrealizowane usługi transportowe. Kompletowanie całej dokumentacji spedycyjnej. Rozliczenie delegacji kierowcy. Wysyłanie korespondencji e:mailem i w punkcie pocztowym. Pilnowanie terminów płatności oraz wprowadzanie do systemy faktur zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Bezpośrednia odpowiedzialność za procesowanie transakcji oraz przygotowywanie płatności między jednostkami powiązanymi firmy Whirlpool EMEA. Wypełnianie innych czynności zleconych bez bezpośredniego przełożonego. Procesowanie i wystawianie faktur dla jednostek powiązanych dla wyrobów gotowych kupionych spoza okręgu EMEA. Współpraca z poszczególnymi krajami celem otrzymania faktur mailowo (jeśli jest to wymagane). Codzienne monitorowanie transakcji dotyczących produktów w jednostkach powiązanych, sprawdzanie błędów procedur automatycznych, wykonywanie księgowań manualnych. Wprowadzanie transakcji\umów za pomocą narzędzia ICNP. Koordynacja poszczególnych rynków celem otrzymania akceptacji na czas. Utrzymanie bazy danych cen zakupowych (tzw. info records i material masters). Periodyczne otrzymywanie list cen zakupów z krajów strefy EMEA. Uzgadnianie sald jednostek powiązanych we współpracy z działami należności i zobowiązań oraz przygotowywanie zestawienia sald na koniec miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe, specjalność: akustyka, ochrona środowiska; mile widziany min. rok stażu pracy; umiejętność modelowania hałasu do środowiska w programie HPZ; zakres obowiązków: Wykonywanie analiz akustycznych na potrzeby raportów o oddziaływaniu na środowisko, kart informacyjnych przedsięwzięć, przeglądów ekologicznych, itp. w programie HPZ; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Knurów (śląskie)