SPECJALISTA DS KADR Rzeszów oferta pracy GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: • ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LAUROWA 2, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNICZYCH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH;• DOKONYWANIE ROZLICZEŃ I SPORZĄDZANIE DEKLARACJI W ZAKRESIE ZUS, US, PFRON, GUS;• PROWADZENIE CAŁOŚCIOWEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ DLA PRACOWNIKÓW;• SPRAWY BIEŻĄCE ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ PRACOWNIKÓW;• ODPOWIADANIE NA PISMA DOTYCZĄCE SPRAW KADROWYCH: ZUS, US, ITP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP Z O O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_nrKraz: 8984
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie półproduktów,obróbka art.spożywczych,dekorowanie potraw,utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Brzoza (lubuskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
opracowanie danych modernizacji ewidencji gruntów i budynków,oraz opracowanie danych geodezyjnych sieci uzbrojenia terenu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Tarnów (małopolskie)
Ocenianie możliwości rynkowych prowadzacych do zaspokojenia potrzeb konsumentów-gastronomia oraz dokładne ustalanie tych potrzeb; Komunikacja z rynkiem, PR.Praca na umowę zl;ecenie, 140 godzin prcay w miesiacu, dyspozycyjność: 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
rekrutacja kandydatów, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
1. Planowanie i realizacja szkoleń obronnych w Starostwie, powiatowych jednostkach organizacyjnych oraz gminach powiatu płockiego, 2. Planowanie, organizowanie oraz przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań obronnych w powiecie,3. Opracowywanie projektów i aktualizowanie dokumentów planistyczno-organizacyjnych w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych powiatu, a w szczególności:a) planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz stosownych programów obronnych,b) dokumentacji dotyczącej organizacja Starostwa Powiatowego na czas wojny,c) organizowania i przygotowania stanowiska kierowania Starosty zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,d) planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa,e) planu Akcji Kurierskiej Starostwa Powiatowego w Płocku,f) dokumentacji Stałego Dyżuru Starosty.4. Koordynowanie zadań obronnych w Starostwie oraz jednostkach organizacyjnych powiatu.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-11-15 - Płock (mazowieckie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Aktualizacja programu zapobiegania i zwalczania zakażeń szpitalnych. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej. Przedstawianie rezultatów i wniosków z kontroli.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
-pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, faxu,-pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej i handlowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży,-obsługa klientów- sprzedaż bezpośrednia, obsługa kasy fiskalnej,-praca w terenie-prospecting-podpisywanie umów z nowymi konsultantami-pod nadzorem opiekuna,-usługi marketingowe-promocja-reklama,-projektowanie artykułów reklamowych-wizytówki, ulotki, gazetki
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wieliczka (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego
GHG Sp. z o. o. - 2015-12-17 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów i zleceń spedycyjnych, przygotowanie ofert i czynów handlowych, budowanie relacji biznesowych z klientem i dbanie o jakość obsługi.
Langowski Shipping - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
- kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Rosji- prowadzenie dokumentacji- archiwizacja dokumentów- kontakt z urzędami ( PUP, Urząd Wojewódzki )- sporządzanie dokumentów / umów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego/ niemieckiego, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-12-06 - Krzeszyce (lubuskie)
Obsługa systemu GPS w pojazdach ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc montażystom przy montażu stolarki okiennej i drzwiowej przy realizacji dużych zadań przetargowych
FIRMA HANLOWO-USŁUGOWA "INVEST-DOM" - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż pojazdów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2018-04-16 - Kutno (łódzkie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie oferty handlowej, prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami.
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2017-01-11 - Nowy Targ (małopolskie)
Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)