SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ Kamień Pomorski oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

Wynagrodzenie: od 200 PLN

Zakres obowiązków: 1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.

Data publikacji: 2016-07-04

Lokalizacja: Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szczecińska 2, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.06

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.02

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. BHP I INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim

Adres pracodawcy:
Szczecińska 2, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (ukończone studia o kierunku BHP lub studia podyplomowe o kierunku BHPdoświadczenie zawodowe: min. 3 lata umijętności/ uprawnienia: ukończone szkolenie w zakresie kontroli sprzętu chroniącego przed upadkiem, uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia szkoleń w zakresie BHP, ukończony kurs inspektora ochrony przeciwpożarowej, kwalifikacje audytora wewnętrznego systemu Zarządzania Bezpieczestwem i Higieny pracy wg PN - 18001inne: prawo jazdy kat. B, rekomendacje Stowarzyszenia Służb BHP

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV + list motywacyjny (a.kowalewicz (at) pgkkamien.pl )

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kamieński

Gmina pracodawcy: Kamień Pomorski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kamień Pomorski

Ulica pracodawcy: Szczecińska

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 04.07.2016

Oferta pracy ważna do: 05.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU BENGALSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, kontakty z partnerami i klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KILENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, RUMUŃKIM, WŁOSKIM I FRANCUSKIM - od 2 500 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I HR (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 2 500 - 4 000 PLN

Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 1 850 PLN

pozyskiwanie pracowników, tworzenie bazy kandydatów do pracy
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2016-01-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS. IT Z J. ANGIELSKIM HISZPAŃSKIM PORTUGALSKIM - od 5 300 PLN

wsparcie techniczne pracowników w językach : angielski,hiszpański, portugalski
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 258 PLN

Telefoniczny kontakt z klientami, informowanie o nowościach wydawniczych, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, tworzenie własnych reklam i prezentacji sprzedażowych.eśli chcesz podjąć pierwszą pracę, a nie chciałbyś wylądować w wielkiej korporacji mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia! Nie jest ważne, że nie masz jeszcze doświadczenia, ani znaczących sukcesów zawodowych. Nam wystarczy, że masz zapał i chęć do działania wszystkiego Cię nauczymy! Praca w naszej firmie to gwarancja zdobycia doświadczenia, poczucia stabilizacji i zarobienia niemałych pieniędzy. U nas masz szansę zostania specjalistą w dziedzinie handlu i awansować w strukturach firmy. Od początku cały czas gwarantujemy Ci pomoc menadżerów i życzliwych, bardziej doświadczonych współpracowników. Czym się zajmiesz na początek? Będziesz informować klientów o naszych nowościach wydawniczych. Nabierzesz pewności siebie, doświadczenia, a reszta zależy już tylko od Ciebie! Za dobrą monetę przyjmiemy fakt, że lubisz ludzi, książki i rozmowy...
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2017-10-23 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Dobroń Duży (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - 2 500 - 3 000 PLN

Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I KONTAKTÓW Z KLIENTEM - od 2 774 PLN

1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmyUWAGA: CV prosimy kierowć na : praca (at) golden-line.eu. z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila.
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów na powierzonym terenie, m.in. w placówkach oświatowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnych prezentacji produktów u klienta, budowanie trwałych relacji z klientami i podtrzymywanie dobrego wizerunku firmy , realizowanie polityki sprzedażowej firmy i wyznaczonych planów sprzedażowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, bieżące planowanie i raportowanie swojej pracy. Oferta składa się z dwóch części: pierwsza grupa to zabawki, kąciki zabaw, zabawki ogrodowe Step2 wykonane z masywnego i trwałego tworzywa, funkcjonują m.in. w przedszkolach, szkołach. Druga grupa to gry i pomoce dydaktyczne. Kontakt z pracodawcą PAULINACZARNA (at) REMI.HOME.PL
Remi s.c. Jacek Łyżwiński , Renata Toepler-Łyżwińska - 2016-01-19 - Blizanowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 3 400 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE NC+ - od 2 000 PLN

praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/POMOC KSIĘGOWA - od 2 774,95 PLN

PROWADZENIE SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH, POMOC KSIĘGOWEJ
FIRNES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 6 500 PLN

Wyszukiwanie kandydatów w różnych kanałach rekrutacyjnych (Linkedin, Xing) i prowadzenie ich przez proces rekrutacyjny w lokalizacjach Azja-Pacyfik. Utrzymywanie relacji z kandydatami, którzy mogą być zainteresowani pracą w późniejszych terminach. Kontakt z kandydatami pasywnymi z regionu Azja-Pacyfik. Mapowanie rynku w celu zidentyfikowania trendów w rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - do 1 850 PLN

Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY R34/2233-765/16 - od 1 850 PLN

pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2016-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.JAKOŚCI - od 2 000 PLN

- prowadzenie kontroli jakości surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, kontrola higieny w zakładzie, prowadzenie dokumentacji w zakresie procedur i zapisów systemowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, szkolenie pracowników produkcyjnych, współpraca z działem handlu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. SMOLAREK Spółka Jawna - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU W ZAKŁADZIE GASTRONOMII - od 3 400 PLN

-przygotowywanie ofert dla klientów -wysyłanie ofert do klientów -obsługa strony internetowej, FB, Google+,;-aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-ścisła współpraca z innymi działami firmy;-utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;-aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;-monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.-tworzenie bazy klientów -nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami -zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.) -udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2018-10-26 - Brzyście (podkarpackie)


Wybierz powiat