SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KILENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, RUMUŃKIM, WŁOSKIM I FRANCUSKIM Poznań oferta pracy Kinguin Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KILENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, RUMUŃKIM, WŁOSKIM I FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiadanie na zapytania klientów (email, telefon, czat, skype); pozyskiwanie o obsługa klientów, kontakt z Partnerami, powadzenie korespondencji z klientami i firmami wspołpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KILENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, RUMUŃKIM, WŁOSKIM I FRANCUSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK WŁOSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK FRANCUSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zaawansowana znajomość języka angielskiego i rumuńskiego, średniozaawansowana znajomość języka włoskiego i francuskiego; nastawienie na realizację celów; dyspozycyjność (praca także w weekendy); dodatkowe oczekiwania: doświadczenie w e-commerce, doświadczenie w obsłudze klienta, kreatywność, znajomość gier komputerowych (MMO, RPG); wykształcenie o kierunku filologia, marketing, nauki społeczne
Nazwa pracodawcy: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2016
Data dodania oferty pracy: 10.05.2016
Oferta pracy ważna do: 24.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-koordynacja zleceń w j.niemieckim,-udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji ISO HCCP oraz dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.Nadzór nad przestrzeganiem systemów jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Parznice (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
ślusarz
ZAKŁAD AUTOMATYKI I POMIARÓW "APROCHEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Oświęcim (małopolskie)
Obsług biura, obsługa programów komputerowych Optima, Płatnik oraz pakietu Office.
AGMAZ - Agnieszka Mazur - 2018-11-15 - Wawrzeńczyce (małopolskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
- współpraca z wewnętrznymi działami i kierownikami w zakresie rekrutacji i szkoleń - koordynacja procesu rekrutacji dla pracowników produkcyjnych i administracyjnych (weryfikacja aplikacji, rozmowy rekrutacyjne, zamieszczanie ogłoszeń o pracę) - organizowanie procesu przyjęcia nowych pracowników (onboarding) - współudział w projektach HR - e-mailing, dbanie o prawidłowy proces komunikacji w firmie, przyjmowanie korespondencji pocztowej - zamawianie art. biurowych dla firmy - współpraca w zakresie administracji z innymi działami - organizacja eventów oraz podróży służbowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Radomsko (łódzkie)
Firma zajmuje się skupem części samochodowych w Polsce, handel częściami samochodowymi z krajami z Azji Środkowej, ale także z innymi krajami. Nawiązywani kontaktów handlowych, dłutrwałej współpracy z klientami. [Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : rok czasu
Export-Parts Sp. z o.o - 2016-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA UŻYTKOWNIKÓW, TWORZENIE OPISÓW I INSTRUKCJI, SPRAWDZAMNIE DZIAŁANIA FUNKCJI ORAZ KOORDYNOWANIE ZADAŃ;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA (EDYTORY TEKSTÓW), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OPROGRAMOWANIEM KLASY ERP, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH KSIĘGOWOŚCI, PRODUKCJI, MAGAZYNU, KADR I PŁAC, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE;
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - wypisywanie zamówień na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - rozliczanie kierowców - zapewnienie właściwego stanu surowców - kontakt telefoniczny z klientami
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-05-04 - Września (wielkopolskie)
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych/ zażaleń- prowadzenie spraw w trybie administracyjnym jako organ I instancji - sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz- terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych - sporządzanie list zleceń płatności , prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-06-08 - Legnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Znajomość zagadnień związanych z inżynierią ruchu, znajomość zagadnień związanych z systemami ITS.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane ze sprzedażą i uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sprzedaż roślin ozdobnych- pielęgnacja roślin ozdobnych- zaopatrywanie punktów sprzedaży- przygotowanie roślin do transportuSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości, wykorzystywanie uzyskanych informacji o stanie majątkowym, sytuacji finansowej i wynikach finansowych podmiotów gospodarczych i instytucji do sprawozdzań, analizy i kalkulacji kosztów i efektów, stanowiących podstawę decyzji o kierunkach rozwoju lub likwidacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Zamość (lubelskie)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, klasyfikacja i rejestracja w systemie oraz zapewnienie wsparcia klientom.
"Goran" sp. z o.o. - 2016-02-24 - Biała Niżna (małopolskie)
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, analiza i zatwierdzanie ofert od dostawców, zarządzanie działem zakupu, utrzymywanie relacji z dostawcami.
Custo Pol S.A. - 2015-11-25 - Wykroty (dolnośląskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; okres próbny 3 miesiące, następnie określony, docelowo nieokreślony; pracodawca oferuje: bardzo dobre wynagrodzenie, możliwość dodatkowego wynagrodzenia za pracę pilota wycieczek, możliwość wyjazdów zagranicznych, bardzo dobre i stabilne warunki pracy, mieszkanie służbowe w Słupsku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13
EURO-RELAX BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI - 2018-03-16 - Słupsk (pomorskie)
praca jako kasjer sprzedawca
Top Gadżet - Ryszard Brzęk - 2018-06-18 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad BHP, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań powypadkowych.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym, - koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach, - pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, - pozyskiwanie kontrahentów
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
telefonicyna obsługa klienta
OMEGA S.C. Malwina Skalik, Klaudia Ciapała - 2015-10-05 - Czeladź (śląskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Środa Śląska (dolnośląskie)