SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: fiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka fińskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. fińskim); odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania, na co dzień języka fińskiego; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/FIN
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 12.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
praca w dziale głównego mechanika - maszyny i urządzenia przeróbcze
KRAKOWSKIE ZAKŁADY EKSPLOATACJI KRUSZYWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
analiza konkurencyjności reklamodawców; Raportowanie wskaźników: Google,Webmaster Tools, dodatkowo: katalogowanie stron oraz ich optymalizacja
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z HACCP, kontrola jakości. Mile widziane doświadczenie.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów z ofert firmy, kompleksowa praca nad rozwojem działu sprzedaży, kreowanie strategii sprzedaży internetowej, monitorowanie stanów magazynowych towarów oferowanych w internecie, koordynowanie procesu zamówień i dostaw, pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zarieranie umów. Wymagania: wykształcenie średnie, kierunek techniczny, znajomość branży budowlanej, hydraulicznej, elektrycznej, umiejętność czytania projektów budowlanych, umiejętność sporządzania wycen, umów, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami, umiejętność szybkiego reagowania i samodzielnego podejmowania decyzji, zdolność analitycznego myślenia, prawo jazdy kat B. Wysokość wynagrodzenia - podstawa + premia.
WATERM Artur Wiertel - 2017-06-29 - Wejherowo (pomorskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Współtworzenie strategii sprzedaży danej kategorii produktów w kanale e-commerce, monitorowanie oraz analizowanie rynku klienta pod katem szans i zagrożeń, reagowanie na dynamicznie zmieniające się trendy, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie odpowiednich działań e-marketingowych, aktywne uczestnictwo we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, tworzeniu oferty i promowaniu jej w internecie, współpraca z partnerami z innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie elementów do lakierowania, lakierowanie.
PEUGEOT JANCZAK WIESŁAW JANCZAK - 2018-07-20 - Choszczówka Stojecka (mazowieckie)
obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługiwanie klientów, poczty meilowej, obsługa interwencji i reklamacji, analizowanieprawidłowości wprowadzanych danych do systemu, monitorowanie statusów przesyłek, obsługa telefoniczna.
InPost S.A. - 2017-11-24 - Łazy (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, znajomość systemu Subiekt GT
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2018-02-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnychUdzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowoŚwiadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klientaProaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwojuoraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.miejsce pracy: Wrocław, Plac Grunwaldzki Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, przygotowanie, pisanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS, monitoring realizaqcji projektów, sporzadzanie sprawozdań
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-10-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie ciekawych projektów rekrutacyjnych. Sprzedaż profesjonalnych usług. Implementacja własnych pomysłów dotarcia do najlepszych kandydatów. Udział w wydarzeniach branżowych. Promowanie firmy na zewnątrz. Udział w budowaniu dobrej, sprzyjającej rozwojowi atmosfery w pracy.Umowa zlecenie około 135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o utrzymanie optymalnej struktury i poziomu zapasów, planowanie prac zakupów, kontrola organizacji eksportu towarów, analizowanie podrobów nabytych w ubojni do dalszego przetwarzania, w celu ustalania standardów i wymagań z zakresie jakości, sporządzanie raportów produkcyjnych i zamówień
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białystok (podlaskie)
telefoniczna obsługa klienta i przedstawicieli handlowych
Błysk Spółka z o.o. - 2017-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-09-11 - Brzeszcze (małopolskie)
budowanie stałych relacji z klientami, przygotowywanie dokumentów do wysyłki towaru z magazynu, sporządzanie raportów sprzedażowych
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
CRAFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie na produkcji, obsługa maszyn pakujących: pakowarki BLSB oraz linii pakowania termokurczliwego.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Łódź (łódzkie)
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac remontowych; nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi kontrahentami; weryfikacja dostawców usług pod katem m.in. posiadanych uprawnień ,certyfikatów jakości oraz terminowości; obsługa transportów kooperacyjnych; przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
REMSOD SP Z O O - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
Higiena podopiecznych oraz otoczenia. Pomoc w posilkach. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 12-20 / 21-6
Dom Opieki- Zgromadzenie Córek św.Kamila - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Umiejętność ukladania glazury
PPHU "ARBUD" Pichla Wiesław - 2017-11-23 - Legnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej- energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika); miejsce wykonywania pracy: Słupsk, powiat słupski; godziny pracy 8.00- 16.00, okres próbny 3 miesiące
IQ ENERGETYKA Dariusz Mikrut - 2017-10-17 - Słupsk (pomorskie)