SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Kalisz oferta pracy SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MOBILNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Elastyczność wobec zmieniających się warunków, umiejętność wywierania wpływu na innych, umiejętność budowania kontaktów i podtrzymywania pozytywnych relacji, efektywność w realizacji powierzonych zadań, inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań, biegłość w wyszukiwaniu informacji w internecie. Pracodawca zapewnia samochód służbowy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
ŻURAWIA 6/12, 00-503 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) saslogistic.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: ŻURAWIA
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Legnica (dolnośląskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Rekrutacja pracowników z branży IT
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim,wspieranie działu sprzedaży,ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy pracach tartacznych, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Cikowice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu komputerowego wspomagającego pracę specjalisty, poznanie i obsługa wniosków, uzgodnień, umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamość (lubelskie)
1.Przygotowanie ofert techniczno- handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją.2.Nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych.3.Współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki.4.Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu.5.Prowadzenie analizy rynku i konkurencji.6.Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2015-11-02 - Zawadzkie (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
Malarz wyrobów metalowych
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-24 - Tarnów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wilków (dolnośląskie)
PROWADZENIE I ORGANIZACJA PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, UTRZYMANIE KONTAKTU Z KANDYDATAMI, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI, WPROWADZANIE DANYCH, AKTUALIZACJA W SYSTEMACH, DOSTARCZANIE RAPORTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI- ZARZĄDZANIE, FILOLOGIA), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, GDYŻ PRACA JEST ZWIĄZANA Z REKRUTACJĄ OSÓB Z UKRAINYGODZINY PRACY: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych, dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta, obsługa biura ubezpieczeniowego, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizacja zakładanych celów sprzedażowych i jakościowych, kompleksowa obsługa klientów w zakresie kredytów gotówkowych, aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Możliwość wykonywania pracy w ramach umowy agencyjnej.
AXO & PARTNER Dom Finansowy Adam Olejarz - 2016-04-08 - Piła (wielkopolskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)
- obowiązki związane z wykonywaniem pracy na stanowisku cieśli w ramach różnego rodzaju projektów (praca z betonem oraz z drewnem)
kontakt przez OHP - 2017-09-27 - Holandia (Holandia)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
-opracowywanie materiałów merytorycnych i projektowanie szkoleń elearningowych,- zarządzanie platformą szkoleń elearningowych, -tworzenie sprawozdań, danych statystycznych,iraportów na potrzeby zarządu,-promocję projektu na zewnętrznych spotkaniach,-spotkania z potencjalnymi partnerami projektu,-kreatywne rozwijanie projektu
Polska Sieć Handlowa Livio S.A - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- dekretowanie dokumentów zakupowych,- zarządzanie danymi dostawców,- rejestrowanie i księgowanie faktur zakupowych, realizacja zakupu,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów,- planowanie zaopatrzenia w materiały biurowe niezbędne do działalności,- obsługa korespondencji i obiegu dokumentów,- przygotowywanie niestandardowych raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki,- bieżąca weryfikacja poprawności dokumentów ksiegowych z zapisami umów,- obsługa dokumentacji zwiazanej z zatrudnieniem pracownika, rozliczaniem czasu pracy, rozwiązywaniem stosunku pracy, zwolnieniami lekarskimi, zaświadczeniami lekarskimi, pozostałymi (m. in. środki BHP, odzież ochronna),- obsługa programów użytkowych spółki,- obsługa klienta
VEOLIA SZCZYTNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
promowanie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
gromadzenie informacji o ogłoszonych przetargach, budowanie oferty przetargowej, prowadzenie wszelkich działań w celu pozyskania, zrealizowania i rozliczenia pozyskanych przetargów
Zakład Robót Drogowych i Sygnalizacyjnych "CIECHDROG" mgr inż. Krzysztof Kowalczuk w Ciechanowie - 2016-03-04 - Chruszczewo (mazowieckie)
Wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów,proaktywne zarządzanie przepływem zamówie (zakupu), w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych (np. Księga główna i Centrum kosztów), Wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dotyczących procesu zamawiania i sprawności finansowej, Utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie Usługi/Projektu, Monitoring miesięcznych opłat (lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Łódź (łódzkie)