SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Łódź oferta pracy CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 220 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
Data publikacji: 2016-03-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 220 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 220 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy:
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Łąkowa 3/5 bud 14/lok 2, 90-562 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 3/5 bud 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.03.2016
Oferta pracy ważna do: 09.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie oraz zawieranie umów ubezpieczeniowych, bieżąca obsługa klientów w biurze.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
monitoring jakości wody
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prace dołowe
ANTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Ruda Śląska (śląskie)
-sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, -doradztwo w zakrewsie produktów bankowych i ubezpieczeniowych,-realizacja określonych planów sprzedażowych,-aktywne pozyskiwanie klientów,-bieżąca obsługa
SERWIS FINANSOWY ADAMCZUK GRZEGORZ ADAMCZUK - 2017-06-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
Staniek Aleksandra OŚRODEK DIAGNOZY, TERAPII I ROZWOJU "OKNO NA ŚWIAT" - 2017-05-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu merketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji- opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzanie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-11 - Głuchołazy (opolskie)
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2017-09-20 - Krzeszyce (lubuskie)
jw.
GOLD INFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
bieżące doradztwo telefoniczne w zakresie produktów firmy, testowanie oprogramowania, udział w projektach dotyczących wdrażania nowych produktów na rynek, telefoniczne budowanie i utzrymywanie relacji z klientami
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-04-13 - Nowiny (świętokrzyskie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert przetargowych na place zabaw.
PERGOLA - 2018-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Negocjacje z klientami. Nawiązywanie kontaktu z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W SZKLARSKIEJ PORĘBIE - 2018-08-01 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ligota Dolna (opolskie)
Opracowywanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu. Prowadzenie ankiet monitorujących postepy uczestników projektu. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów. Prowadzenie kontroli zajęć. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa administracyjna, obsługa drukarek oraz ploterów, umiejętność wyklejania folią samoprzylepną, projektowanie w CorelDraw, PhotoShop, Ilustrator. Wymagania: wykształcenie wyższe (lub średnie), staż pracy 1 rok, doświadczenie w branży reklamowej, obsługa komputera (programy: PhotoShop, CorelDraw, Adobe Ilustrator), umiejętność aplikacji folii samoprzylepnej.
BOJANOWSKI MARCIN F.H.U. "HEWELT" MARCIN BOJANOWSKI - 2017-04-20 - Bojano (pomorskie)
rozliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze, budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami, ofertowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia, aktywna sprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznych klientom firmy, udział w targach branżowych
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Obsługa programu Płatnik.
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Gostyń (wielkopolskie)