SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Krzeszyce oferta pracy M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Krzeszyce (lubuskie)
Pracodawca: M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SKWIERZYNSKA 46 D, 66-435 Krzeszyce, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zamówień, obsługa komputera oraz programów do fakturowania. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat . B, umiejętność pracy z ludźmi, obsługa komputera, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: biuro (at) m-blach.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzeszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzeszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy z ludźmi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
SKWIERZYNSKA 46 D, 66-435 Krzeszyce, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Krzeszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzeszyce
Ulica pracodawcy: SKWIERZYNSKA
Numer budynku pracodawcy: 46 D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 19.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
Wykonywanie ekspertyz o tematyce leśnej, dendrologicznej, zoologicznej, inwentaryzacje zieleni i inwentaryzacje lasów. Praca zdalna (w domu) w biurze lub w terenie (w tym ponad jednotygodniowe delegacje).
Prohabitat Rafał Bodzioch - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
pomoc przy konfekcjonowaniu materiałów ściernych.kontrola odwzorowywania wg wytycznychpomoc przy naprawie urządzeńzachowanie standardów jakościwykonywanie poleceń przełożonychsprzątanie swojego stanowiska pracy
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K - 2017-08-22 - Gądki (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
kontakt z klientem, wypisywanie polis
ROBMAR Robert Gruszczyński - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów w sklepie internetowym. ( sprzedaż internetowa instalacji grzewczych )Możliwość pracy w miejscu zamieszkania.
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-12-27 - Radymno (podkarpackie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Wołczyn (opolskie)
produkcja złączy budowlanych, strzemion
Firma "CZARBUD" Adam Czarnuch - 2016-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Głuchołazy (opolskie)
- fakturowanie, - realizacja zamówień,- kontrola produkcji,- prowadzenie korespondencji z klientami (e-mailowej oraz telefonicznej),- sporządzanie pism, dokumentacji sprzedażowej,- realizowanie planów sprzedażowych,- tworzenie ofert handlowych,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie umów i warunków handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu AXAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów.
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów handlowych.
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2017-11-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach, projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznych, realizowanie szkoleń wewnętrznychRealizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Organizowanie pracy biurowej, wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Andrychów (małopolskie)
obsługa wózka widłowego wysokiego składu , praca przy wysyłce towaru, rozdzielanie towaru po magazynie, przerożenie paczek z towarem
Metal Constructions Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Chorzów (śląskie)
Branża tsl, aktywne prowadzenie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w marketingu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWspółpraca z kontrahentami z zagranicy
AGRA Gospodarstwo Rolne - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prace adm. biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Lublin (lubelskie)
praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza danych z programu SAP (aktywności towaru z magazynu, interwencji serwisowych, obsługi logistycznej) za pomoca Excel, tworzenie czytelnych wykresów i wskaźników KPI, dyspozycyjność do wykonywania pracy dla działu serwisu firmy Tornos. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji. Przygotowanie protokołow, raporów, biuletynow, kwestionariuszy, słownych instrukcji.Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień).Pomoc w organizacji szkoleń pracowników lub wolontariuszy.Zdolność do wykonywania poufnych informacji. Korespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecie.Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie woparciu oumowę opracę..Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etat. Możliwośćzdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w Szwajcarii. Miłą atmosferę wpracy. Wynagrodzenie poufne-do negocjacji. Cv w języku polskim i angielskim lub niemieckim na adres victor.g (at) tornos.comsala E, C, H,D
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)