SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZYRODY Kraków oferta pracy Prohabitat Rafał Bodzioch
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZYRODY
Wynagrodzenie: od 2 656 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie ekspertyz o tematyce leśnej, dendrologicznej, zoologicznej, inwentaryzacje zieleni i inwentaryzacje lasów. Praca zdalna (w domu) w biurze lub w terenie (w tym ponad jednotygodniowe delegacje).
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Prohabitat Rafał Bodzioch
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-232 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie ekspertyz o tematyce leśnej, dendrologicznej, zoologicznej, inwentaryzacje zieleni i inwentaryzacje lasów. Praca zdalna (w domu) w biurze lub w terenie (w tym ponad jednotygodniowe delegacje).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 656 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZYRODY
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016
Data zakończenia pracy: 24.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Biologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyższe, kierunek biologia
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2016
Data dodania oferty pracy: 24.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2016
Podobne oferty pracy
1. Przygotowywanie raportów i analiz finansowych2. Obsługa projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej3. Współpraca z bankami, lessingami i innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie bieżącej realizacji umów zawartych ze Spółką
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Racibórz (śląskie)
kontakt z klientem, fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki (branża metalowa, elektronarzędzia, części do samochodów cieżarowych)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)
pakowanie materiałów eksploatacyjnych,proste prace ręczne,kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz.8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Opole (opolskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Audio- Car Tomasz Młynarczyk - 2016-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
ustawianie maszyn, optymalizacja pracy maszyn, utrzymanie ciągłości produkcji, naprawa maszyn w przypadku awarii , redukcja wybrakowanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Skoczów (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Żory (śląskie)
sprzedaż urządzeń do druku reklam, prowadzenie akcji marketingowych drogą elektroniczną i telefoniczna, nadór nad klientami aktywnymi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Chorzów (śląskie)
1. Opieka nad przydzielonymi klientami2. opieka nad przydzielonymi kierowcami i pojazdami, a w szczególności:- Przekazywanie zleceń,- nadzór nad wykonywaniem planu,- Przygotowywanie dokumentacji dla kierowców wyjeżdżających w godzinach zamknięcia biura(godziny wieczorne, weekendy, dni wolne, święta)- kontakt z kierowcami i rozwiązywanie bieżących problemów,-nadzór nad stanem technicznym pojazdów,-współpraca ze stacjami serwisowymi.2. Szukanie przewozów,3. Pomoc innym Spedytorom w poszukiwaniu przewozów itd..,4. podpinanie zleceń do dokumentów, wprowadzanie frachtów do programu, 5. rozwiązywanie bieżących problemów,6.Dyżury weekendowe w wyznaczonych terminach,7. Sporządzanie bieżących raportów.8. Wykonywanie poleceń przełożonychMiejsce pracy: Mietków, ul. Ogrodowasala F
DST TRANSPORT & LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. KOMANDTYOWA - 2017-10-23 - Mietków (dolnośląskie)
- Zakupy materiałów i surowców pod potrzeby produkcji- Obsługa zamówień zakupowych- Kontrola i opracowywanie planów zakupowych- Planowanie i organizacja transportów- Monitorowanie stanów magazynowych- Gospodarka magazynowa- Współpraca z dostawcamiPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12-16, tel. 8-16. Okres próbny (3 miesiące)-umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na czas określony
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Potęgowo (pomorskie)
przyjmowanie dostaw, eksponowanie towarów, obsługa klientów, zawieranie transakcji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kiernozia (łódzkie)
kierowanie maketingiem TV w mediach społecznosiowych oraz telefonicznie, poszukiwanie nowych klientów celem zwiększenia działań w zakresie sprzedaży reklam, prowadzenie strony
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
znajomość bieżących potrzeb zakładu, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, analiza cen, warunków dostaw, zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów, negocjowanie warunków z kontrahentami, wybór kontrahentów, określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów, prowadzenie rejestrów dostawców i towarów , współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów, nadzór nad transportem zamówionych materiałów, magazynowanie towarów, gospodarowanie zgromadzonymi zapasami
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, firmowych i na życie oraz bieżąca obsługa klienta w biurze.Praca w godzianch 9:00 do 17:00.
EURO OFFICE KAMILA ZIELIŃSKA - 2018-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, nadzór nad procesem zamówień, zarządzanie zapasem magazynowym wyrobów gotowych
FOL - DRUK FLEXO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-18 - Płock (mazowieckie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów; obsługa obecnych klientów firmy; doradztwo w zakresie oferowanych produktów; analiza konkurencji, realizacja planów sprzedażowych
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obowiązki: Planowanie tras Francja Komunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowychOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
•analizowanie i usuwanie usterek w obszarze hardware i software•telefoniczna i zdalna pomoc użytkownikom przy rozwiązywanie problemów IT•konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania
Streit GmbH Arbeitsmedizinischer und Sicherheitstechnischer Dienst - 2015-11-13 - Niemcy (Niemcy)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rachanie (lubelskie)
Wykształcenie średnie, wymagany 2-letni staż w agencji zatrudnienia. Biegła znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole. Organizowanie wyjazdów pracowników za granicę, współpraca z partnerami biznesowymi, kompleksowa obsługa klientów, weryfikacja znajomości j. niemieckiego u zatrudnionych pracowników. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
Serwis opon samochodowych (osobowych).
Firma Handlowa KLK - 2016-09-23 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Procesowanie komponentówpodatku, weryfikowanie ich wartości, przygotowywanie raportów;Wspieranie procesowania podatku w wycenie funduszy oraz jegoraportowanie; Przeprowadzanie kompleksowego sprawdzaniadanych oraz uzasadnianie racjonalności przekroczonych tolerancjidla podatku; Przygotowywanie instrukcji polecenia zapłaty podatku
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Kraków (małopolskie)