SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Gdańsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 2 140 - 2 568 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie i koordynowanie zadań zakładu pracy określonych przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy, sprawowoanie nadzoru nad przestrzeganiem w Szpitalu obowiązujących przepisów bhip, prowadzenie szkoleń wstępnych ogólnych, organizowanie podstawowych i okresowtych szkoleń bhip, opracowywanie projektów instrukcji, zarządzeń wewnętrznych i regulaminów dot. bhip, udział w opracowywaniu planów inwestycji, modernizacji i remontów, udział w przekazywaniu do użytkowania nowobudowanych lub zmodernizowanych obiektów i innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. bezpieczeństwo pracowników, dokonywanie analiz oraz oceny przyczyn wypadków przy pracy i rejestru zachorowań na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby, przygotowywanie protokołów dot. okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentów dot. chorób zawodowych, prowadzenie obowiązującej ewidencji, dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zadań stanowiska, opracowywanie rocznych analiz i bieżące informowanie kierownictwa Szpitala o występujących zagrożeniach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 140 - 2 568 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godz. 07:00 - 14:35.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 140 - 2 568 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, minimum 1 rok pracy związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy, samodzielność, organizacja pracy własnej, umiejętność rozwiązywania problemów, mile widziane orzeczenie o niepełnosrpawności. Miejsce pracy: Szpital Psychiatryczny, ul. Srebrniki 17, Gdańsk. Kontakt osobisty: ul. Srebrniki 17 Gdańsk, bud. 17, pok. 15, kontakt mailowy: kadry (at) wsp-bilikiewicz.pl lub telefoniczny: 58 52 47 521.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Srebrniki
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 22.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników ze środowiska rosyjskojęzycznego na potrzeby kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tłumaczenie z języka ukraińskiego na polski, rekrutacja pracowników z Ukrainy, sporządzanie dokumentacji pracowniczych w języku polskim i ukraińskim
MIĘDZYNARODOWA AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Mazewo Włościańskie (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl --> zakładka Oferty pracy- Dyrektor Sądu Okręgowego w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty ds. kadr w Oddziale Kadr w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Zakres zadań obejmie w szczególności:1) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;2) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań;3) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;4) analiza i monitorowanie etatyzacji we wszystkich grupach pracowniczych, przedstawianie propozycji zmian etatowych zgodnie z wytycznymi jednostek nadrzędnych;5) przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi w sprawach kadrowych.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku specjalisty lub inspektora bezpieczeństwa i higieny pracy.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-10-12 - Łomża (podlaskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Węgierska Górka (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie spraw BHP, p.poż. i ochrony srodowiska w dużej firmie produkcyjnej z branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-10-30 - Poznań (wielkopolskie)
Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalna obsługę Klienta: znajomość asortymentu, przygotowywanie ofert handlowych, wdrażanie akcji promocyjnych, udział w targach i delegacjach zagranicznych itp.Koordynowanie.
Illustro S.C. - 2019-09-13 - Opole (opolskie)
prace w dziale sprzedaży,kontakty z klientem,obsługa sprzedażowa i posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Sochaczew (mazowieckie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Brak danych
Europejskie Konsorcjum Kolejowe WAGON Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa maszyny sztancującej, sprawdzanie poprawności wycięcia opakowań
SUPRESS Robert Barwiński - 2015-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka matematyki w szkole podstawowej
Stowarzyszenie Edukacyjne na Rzecz Rozwoju i Promocji Wsi Podhorce - 2018-08-29 - Podhorce (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek,2. obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie,3. naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami ,4. prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 2100-2500 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 4 lata pracy w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wykształceniu wyższym 2 lata pracy w tym roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-01-23 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Koordynowanie realizacji procesu produkcyjno-sprzedażowego szczepionki, wybór oraz zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych. Bieżące raportowanie postępu prac, tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej. Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem projektowym.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie obowiązków koordynatora bhp na terenie budowy; nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp na terenie budowy; etapowa kontrola nowobudowanego zakładu pod kątem spełniania wymogów bhp
WIPASZ S.A. - 2018-08-21 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Przydzielanie zadań dla magazynierów
Dbanie o prawidłowość list przewozowych
Tworzenie raportów na zlecenie przełożonego
Media Expert - 2017-02-28 - Łódź (łódzkie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Kontrola jakości produktów spożywczych.
MASTER Cake sp. z o.o. - 2016-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)