SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 2132 Świdnica oferta pracy Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 2132
Wynagrodzenie: 1 750 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Data publikacji: 2015-12-18
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 750 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godziny pracy 8-16,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 2132
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 750 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziany status studenta, umiejętność pracy w programie Word, Exel, Power Point, samodzielność i dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, uczciwość, duża motywacja do pracy, doświadczenie w branży oraz dobra znajomość języka angielskiego i/lub będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2015
Data dodania oferty pracy: 16.12.2015
Oferta pracy ważna do: 15.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów banku oraz klientów zewnętrznych, sprzedaż produktów bankowych, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, weryfikacja wniosków kredytowych, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji, gotowość do pracy w galerii handlowej.
mFinanse S.A. - 2017-03-02 - Mielec (podkarpackie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta anglojezycznego w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP. Wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży w programie CorelDraw.
LPP S.A. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Magazynier- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie zawodowe, komunikatywność, mile widziana obsługa wózka widłowego, chęci do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów, praca w biurze, oferta przeznaczona dla osób do 30 roku życia, praca w Sosnowcu lub w Czeladzi
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łobez (zachodniopomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wieliczka (małopolskie)
organizowanie i koordynowanie prowadzenia gospodarki sprzętem infrastruktury , opiniowanie protokołów , stan techniczny urządzeń
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Monitorowanie programów zewnętrznych UE, programów krajowych i innych w celu pozyskiwania środków finansowych na działalność Szpitala w tym inwestycje.Sprawozdawczość i monitorowanie realizacji wskaźników realizowanych przez szpital programów finansowanych ze środków UE i innych programów, z których Szpital pozyskał środki finansowe.Nadzór nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z wymogami i wnioskami o dofinansowanie.Przekazanie właściwym komórkom organizacyjnym informacji, wytycznych, dokumentów związanych z realizacją projektów na dofinansowanie zadań.Opracowywanie wniosków na fundusze zewnętrzne z ewentualnym udziałem firmy zewnętrznej wyspecjalizowanej w pisaniu wniosków.Przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej.Monitorowanie wydatków, nadzór nad budżetem projektów.Rozliczanie projektów i ich sprawozdawczość.
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - 2017-01-17 - Łomża (podlaskie)
pozukiwanie i obsługa klientów na rynku zachodnim i wschodnim
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Źródła (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Sól (lubuskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie obsługi mobilnego gabinetu fizjoterapeutycznego. Obsługa strony internetowej gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Raniżów (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.Umowa o pracę na czas określony: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
PROWADZENIE BIURA (OBSŁUGA SEKRETARIATU), PROWADZENIE KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ, "MAŁY" RAPORT KASOWY, PODSTAWOWE PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH (PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW URLOPOWYCH), ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIUREM SIEDZIBY W ŚWINOUJŚCIU, BIEŻĄCE PROWADZENIE SPRAW ORGANIZACYJNYCH BIURA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ PODSTAW EKONOMII, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, OK. 1,5 ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU;
POLTRAMP YARD SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
jw.
MDDP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ AKADEMIA BIZNESU SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie pracowników z Europy Wschodniej, organizacja pracy pracowników zagranicznych
MLG TRADE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-01-03 - Opole (opolskie)