SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH Łomża oferta pracy Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie programów zewnętrznych UE, programów krajowych i innych w celu pozyskiwania środków finansowych na działalność Szpitala w tym inwestycje.Sprawozdawczość i monitorowanie realizacji wskaźników realizowanych przez szpital programów finansowanych ze środków UE i innych programów, z których Szpital pozyskał środki finansowe.Nadzór nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z wymogami i wnioskami o dofinansowanie.Przekazanie właściwym komórkom organizacyjnym informacji, wytycznych, dokumentów związanych z realizacją projektów na dofinansowanie zadań.Opracowywanie wniosków na fundusze zewnętrzne z ewentualnym udziałem firmy zewnętrznej wyspecjalizowanej w pisaniu wniosków.Przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej.Monitorowanie wydatków, nadzór nad budżetem projektów.Rozliczanie projektów i ich sprawozdawczość.
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie programów zewnętrznych UE, programów krajowych i innych w celu pozyskiwania środków finansowych na działalność Szpitala w tym inwestycje.Sprawozdawczość i monitorowanie realizacji wskaźników realizowanych przez szpital programów finansowanych ze środków UE i innych programów, z których Szpital pozyskał środki finansowe.Nadzór nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z wymogami i wnioskami o dofinansowanie.Przekazanie właściwym komórkom organizacyjnym informacji, wytycznych, dokumentów związanych z realizacją projektów na dofinansowanie zadań.Opracowywanie wniosków na fundusze zewnętrzne z ewentualnym udziałem firmy zewnętrznej wyspecjalizowanej w pisaniu wniosków.Przygotowywanie wniosków o płatność w części merytorycznej i finansowej.Monitorowanie wydatków, nadzór nad budżetem projektów.Rozliczanie projektów i ich sprawozdawczość.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - dobra znajomość zagadnień związanych z funduszami unijnymi - programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów, zasad pozyskiwania środków z UE - doświadczenie w zakresie przygotowywania wniosków o dotacje unijne, oraz rozliczania unijnych projektów np. RPO WP lub podobnych - znajomość bieżących wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach projektów - ogólna znajomość zasad księgowości - dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel) - umiejętności analityczne - umiejętność logicznego redagowania tekstów - dokładność i terminowość - umiejętność pracy pod presją czasu - samodzielność i umiejętność określania priorytetów
Nazwa pracodawcy:
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty proszę składać do dnia 20.01.2017r na adres: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11, Kancelaria.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: www.szpital-lomza.p0l
Ulica pracodawcy: Al. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Szpitalnicwto
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcie technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Codzienne monitorowanie zamówień z krótkim czasem realizacji iodpowiednie dostosowanie planów produkcyjnych - Tworzenie zleceńprodukcyjnych w oparciu o system SAP/MRP i wymagania klienta -Planowanie produkcji na poziomie gotowego wyrobu i białego produktu- Replenishment zamówień klientowskich na wyroby - Codzienneuaktualnianie planu produkcji na nastepny dzień przy współpracy zmistrzem/ustawiaczem - Ukierunkowanie produkcji na priorytetyzawarte w planach produkcji - Ścisła współpraca w zespole planistów izakupowców.Umiejętności i uprawnienia: - mocne zdolności analityczne - komunikatywność i chęć pracy w zespole - asertywność idążenie do realizowania założonych celów - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomośćpakietu Office z naciskiem na Excel - mile widziana doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (lub pokrewne)Języki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-08-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW Z ZAGRANICY •OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI, UBEZPIECZENIOWYMI, URZĘDAMI PRACY
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż usług informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, ewidencji czasu pracy pracowników.Tworzenie raprtów i analiz.Organizacja szkoleń, ocen pracowniczych.Prowadzenie procesu rekrutacji.Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wołów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2016-09-27 - Bytom (śląskie)
Reklama firmy, pozyskiwanie nowych klientów, organizowanie akcji promocyjnych, obsługa administracyjno-biurowa. Praca w godz. 8.00-16.00
Małgorzata Iwanowska 1) Praktyka Lekarska 2) Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej AS-MED - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów i rynku docelowego produktu, prowadzenie pierowtnych i wtórnych badań rynku oraz interpretowanie ich wyników
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Trzcianka (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
jw.
Zakłady Elektromechaniczne ELEKTRA Spółdzielnia Inwalidów - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Projekt polega na udzielaniu wsparcia osobom nieaktywnym zawodowo w postaci staży w przedsiębiorstwach i szkoleń zawodowych. Zakres obowiązków: 1. Wyszukiwanie pracodawcówzdecydowanych na przyjęcie uczestników projektu na staż. 2.Prowadzenie projektowego pośrednictwa pracy (min. bieżące monitorowanie regionalnego rynku pracy, wyszukiwanie i gromadzenie ofert pracy, pomoc w sprawnym poruszaniu sie po rynku pracy,kontakty z PUP i pracodawcami, uczestnictwo w targach pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia dla wszystkich uczestników projektu). 3.Ścisła współpraca z pracodawcami (w szczególności organizowanie spotkań w celu prezentacji potencjału uczestników, przygotowywanieumów trójstronnych - wnioskodawca - przedsiębiorca - stażysta) 4.Organizacja staży. 5. Wizyty monitoringowe u pracodawców w celusprawdzenia prawidłowego przebiegu stażu. 6. Konsultacje dlastażystów. Wymagania formalne: - wyższe wykształcenie, - minimum2letnie doświadczenie w realizacji projektów UE Pożądanekompetencje, umiejętności: - chęć zaangażowania w realizowanezadania, - znajomość lokalnego rynku pracy, - umiejętność efektywnejkomunikacji, - znajomość zasad realizacji, wytycznych programowychw zakresie projektów EFS37.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2017-02-27 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaz ubezpieczeñ majatkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca na sprzecie budowlanym koparko ładowarki
POL-BRUK Spólka Jawna - 2016-03-30 - Myślenice (małopolskie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-05-08 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa sekratariatu - administracja. Obsługa agentów. Obsługa klientów - sprzedaż ubezpieczeń, przyjmowanie rozliczeń, wniosków itp.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia i ZUS dla osób bezrobotnyvh do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Pruszków (mazowieckie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
Hostessa na promocje w Niepołomicach w dniu 22 czerwca godzin. 10-18. Praca polegać będzie na degustacji w sklepie.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Suchy Las (wielkopolskie)
Współpraca z kierownikami budów w zakresie monitorowania materiałów budowlanych. Prowadzenie uzgodnień negocjacji w zakresie zakupu materiałów na budowę. Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-20 - Luzino (pomorskie)
Handel towarami poza granicami Polski oraz szukanie nowych klientów.
DMC CARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)