SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAZY I MARKETINGU Elbląg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAZY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAZY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Data zakończenia pracy: 01.05.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: x
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.04.2016
Oferta pracy ważna do: 27.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie kosztorysów, katalogów rzeczowych, dokumentacji projektowej, wykonywanie obmiarów na budowie i tworzenie na ich podstawie kosztorysów, rozliczanie wykonywanych prac, sporządzanie harmonogramów prac, posługiwanie się programem komputerowym office, NORMA.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2016-06-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
obsluga klientów w salonie Orange
DMG Partners Firma zarządzająca - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, łącznie ze sprawozdawczością. 1 zmiana: 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wyszków (mazowieckie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Centralne Laboratorium Ochrony Radiologicznej - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży i dystrybucji na rynku krajowym i ze wschodem, realizacja ustalonych planów sprzedaży; umowa o pracę na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie budów w materiały budowlane. Koordynacja transportu i sprzętu na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
1. Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.2. Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.3. Pozyskiwanie nowych klientów.4. Pozyskiwanie sponsorów.5. Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.6. Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.7. Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICA8. Analiza obecnych trendów w branży.9. Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.10. Przygotowywanie informacji na stronę internetową11. Współpraca z mediami12. Zapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.13. Zarządzanie powierzchnią reklamową.14. Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.15. Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.16. Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.17. Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątającej.18. Wykonywanie innych poleceń dyrektora zakładu.Kandydat będzie wyłoniony w drodze naboru, szczegółowe informacje: http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1241
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-09-29 - Gorzyce (śląskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym: prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki czystości i odzież ochronną i roboczą.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Otmuchów (opolskie)
Obsługa gości restauracji
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe- wydział finansowo-budżetowy.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łosice (mazowieckie)
Zadania z zakresu księgowości, kadr, płac
P.P.H.U. "BAREL" Mirosław Matyśkiewicz - 2018-06-27 - Wola Załężna (łódzkie)
Dostarczanie towaru z magazynu do indywidualnych klientów oraz na budowy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2017-06-16 - Kłodawa (wielkopolskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zarządzanie produktami- budowanie długofalowych relacji z klientami- pełnienie roli ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla personelu i klientów - codzienne raportowanie działań poprzez system elektroniczny - dbanie o wizualizacje produktu
kontakt przez OHP - 2016-06-03 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie pomocniczych prac budowlanych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
Dbałość o stan techniczny i naprawę urządzeń na terenie hotelu, osiąganie optymalnych parametrów użytkowych urządzeń i systemów oraz pilnowanie działań prewencyjnych w zakresie wyposażenia technicznego obiektu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Serock (mazowieckie)
Specjalista ds. Jakości zarządza procesem jakości poprzez nadzór na systemami, procedurami i instrukcjami.Szczegółowe obowiązki:-Opracowanie Programu Zarządzania Jakości (PZJ);-Weryfikacja laboratorium, materiałów i jakości dokumentacji (WWIORB, …);-Kontrole wykonywanych robot i wbudowywanych materiałów na budowie;-Nadzór nad procedurami niezgodności produktów i materiałów;-Pomoc przy sprawdzaniu jakości dokumentów i rysunków w projekcie wykonawczym.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami Tygodnika 7DNI i Partner.
F.H.U. MICROPRO - 2016-06-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Toporów (łódzkie)
Promowanie Europejskiego Centrum Bajki
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pacanów (świętokrzyskie)
zdobywanie klientów na rynku azjatyckim
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Grzędy (mazowieckie)
Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)